Impossible love?

Haaj,
ik heb op vakantie pasgeleden een superleuke jongen ontmoet, (het was een uitgaansvakantie) en elke avond waren we wel aan het zoenen. Dit waren zo’n 7 avonden, inclusief het afscheid. Ook ben ik verdergegaan met hem en ik heb er totaal geen spijt van!
Nu heb ik hem op facebook en heb ook zijn whatsapp dus we spreken elkaar nog wel, alleen op een normale manier, niet zo’n ‘oh wat vind ik je leuk’ manier.
Nou is het probleem, hij woont anderhalf uur hier vandaan…
Ik vind hem echt heel leuk, maar ik heb geen idee of en hoe we dan een relatie zouden kunnen beginnen. Doordeweeks heb ik gewoon school, en hij heeft ook z’n studie.
(We hebben het er trouwens niet over gehad, een relatie ofzo. Ik weet ook niet of die zou komen maar stel, we willen het allebei, ik zou niet weten hoe…)

Iemand tips?

Je kan toch wel nog een keer met hem afspreken in het weekend?

Als je hem echt leuk vind is het niet onmogelijk, handig is het niet en of het echt werkt is nog maar de vraag maar ik zou er gewoon voor gaan en dan daarna kijken hoe het loopt! Liefde is nooit onmogelijk zolang je er echt voor gaat.

Anderhaluur is toch niet zo lang?

Anderhalfuur? Mijn vriend woont 4u reizen met de trein van mij vandaan, en we houden het al 2 jaar vol. Als je echt de zin hebt om een relatie met hem te beginnen en daar ook de moeite voor doet om die te onderhouden lukt dat vast wel. Jullie moeten gewoon eerlijk zijn tegenover elkaar en echt om elkaar geven, dan is een anderhalf uur niks.

Anderhalf uur is echt niet veel. Praat er met hem over en make it work.

Meid, ik heb het zelfde als jou. Alleen heb ik mijn vriend anders leren kennen.

Ik vond hem zoooo gigantisch leuk ! Dat mij die afstand van 1.5 uur gewoon echt totaal niet uit maakte. Afstand is toch sowieso te overbruggen ?! Als je elkaar écht leuk vind, waarom zal je dan moeilijk doen ? Ik zie dat probleem echt niet. Ik zou er niet aan móeten denken dat ik hem door de afstand maar had laten gaan, als je elkaar écht leuk vind, ga je er gewoon voor. Als je het niet doet, vind je elkaar toch waarschijnlijk niet voor de volle 200% leuk. Je moet er natuurlijk wel helemaal voor gaan.

En het leukste is, doordat hij zo ver weg woont, doen mijn ouders veel minder moeilijk met blijven slapen bij elkaar. Eerst hadden ze dat liever nooit, maar met hem kan het niet anders. En maken we er gewoon een top weekend van !

Ik vind hem echt leuk, maar ken hem dus nog niet zo goed. Ik wil het best proberen met hem maar hoe breng ik het te woord? Want we praten wel eens via whatsapp (de vakantie is trouwens een week geleden nog maar dus zoveel hebben we nog niet gepraat via whatsapp). En we praten niet écht op een flirterige manier ofzo, ook hebben we het geen een x gehad over de ‘avontuurtjes’ op vakantie. Straks ziet hij me alleen als vakantieflirt?

Sommige hebben er dus ervaring mee zie ik, maar wanneer zie je hem dan? alleen in het weekend of ook wel eens doordeweeks?
Dankjewel voor de tips allemaal

Oh & nu ik het zie, als ik zou treinen duurt het 2 uur en 14 minuten. Met de auto anderhalf uur

Heb ik ook. Ik heb ook op een uitgaansvakantie iemand ontmoet, maar onze gesprekken zijn wel echt van: “ik vind je leuk, was je maar hier-blablabla” (we praten al twee weken nonstop elke dag op whatsapp), maar hij woont ook twee uur bij me vandaan, maar ik denk dat ik, als we allebei weer terug zijn van vakantie gewoon een dagje langsga. Dan merk je vanzelf of het in het echt ook leuk is, of dat het gewoon aan het vakantiegevoel lag.

@ Floreales : Zo heb ik het ook gedaan ! Gewoon nog een keer langs gaan, waarom niet ? En uit eindelijk ben ik bij hem blijven hangen (L)

@ Disk : Gewoon een keer subtiel vragen : ‘‘Zou je het een keer leuk vinden om elkaar te ontmoeten?’’
Dan krijg je van zelf wel antwoord op je vraag. Én weet je gelijk zeker dat hij het ook leuk vind/of niet.

Haha ik ben niet zo direct in dat soort dingen, enig idee hoe ik het subtiel vraag, of waardoor hij eraan zou kunnen beginnen te denken?

Als je het gevoel hebt dat ie de juiste is, is het niet onmogelijk, echte liefde is altijd mogelijk. Probeer nog eens met elkaar af te spreken & te plannen wanneer jullie elkaar zouden kunnen zien.

afstand is maar een getal, als hij echt van jou houd zou die echt wel zolang in de auto zitten voor je en andersom.

Kom op, doe het nou maar !
Hij had, nadat ik hem had gezien, ook gelijk mijn nummer gevraagd. Eenmaal thuis spraken we elkaar via Whats App, en was HIJ diegene die mij vroeg of ik het leuk zou vinden om elkaar weer eens te zien.
Waarom niet ? Is toch niet raar dat je dat vraagt ? Waarom zou je uberhaupt een ‘kans’ laten mis lopen, omdat je het niet durft te vragen ? Er is niks raars aan. Ik ben achteraf ook blij dat ik met hem daarna nog had afgesproken…

Gewoon sturen (hij kan je toch niet zien als je het stuurt) : ‘‘Zou je het eens leuk vinden om elkaar te onmoeten ?’’

Maar ik duuuurf niet haha :frowning_face:.
Ik heb z’n whatsapp al, maar ik ben zo bang dat hij niet wilt. Ze wonen in een klein dorp en die horen het dan dus allemaal… Een vriendin van mij had met een van die vrienden een ‘fling’ maar die praat veel meer tegen haar dan de mijne tegen mij. Ik weet dat ik dan misschien de kans laat mislopen, maar ik ben té bang voor afwijzing…