Imagine-topic

heeeyy , ik weet niet of dit topic al bestond, maar ik dacht laat ik hem maar aanmaken. :slightly_smiling_face:
je mag in dit topic al je leuke “imagines” delen , ik zal wel een voorbeeld geven (j/n) betekent jouw naam
(z/n) betekent zijn naam

Jij en (z/n) zitten samen op de bank. Het is jullie eerste date. Jij vind hem al jaren leuk, en hij. Je weet eigenlijk niet echt wat hij van jou vind. Jullie kijken een film. Je vind het een enge film (het is horror) en kruipt zonder dat je het door hebt dichter tegen hem aan. Hij kijkt je aan, en zegt: “(j/n), ik vind je al een tijdje leuk, en het is oke als jij mij niet leuk vind maar ik moet dit echt kwijt.” Hij word helemaal rood. “Lieve, (z/n) ik vind je al super lang leuk! ik dacht dat je mij niet leuk vond, en gewoon zag als vriend. Wat ben ik blij om dit van jou te horen!!” Zeg je. Er verschijnt meteen een lach op zijn gezicht. En dan geeft hij je snel een kus. :hugs: Een kleintje, maar je bent het gelukkigste meisje op aarde! De rest van de avond waren jullie niet eens meer aan het kijken naar de film… De rest mag je zelf verzinnen.

Veel succes, en plezier.

[i]Edit Pivoine: topictitel niet in hoofdletters

Hij mag zo kort zijn als je wil. :slightly_smiling_face: maar hij mag natuurlijk ook zo lang zijn als je wil. (ik vind lange altijd leuker alleen, ik was een beetje inspiratielooshahaha )

Topictitel niet in hoofdletters. :slightly_smiling_face:
Edit: oh al veranderd

Schrikt ze Zich een ongeluk, van de schrik valt ze flauw. Als ze weer bijkomt weet ze niet wat haar overkomt…