im1music weg?

Ik downloadde altijd de nieuwste muziek via www.im1music.net daar kwamen altijd per dag de liedjes op die net uit waren gekomen.
Alleen sinds een paar weken opent de site niet meer, weet iemand wat er aan de hand is?
Of heeft iemand aan andere site waar nieuwste muziek te downloaden is?

Je moet niet verwachten dat wij je drugs voor je gaan regelen, dit is geen dealerforum

giechelt

Dat komt zeker door die Piracy Act uit Amerika

Ja ik heb het nu ook al met een paar sites gehad. Ze waren ineens hoppa uit de lucht.

Enige oplossing is een nieuwe zoeken en via torrents downloaden enzo. Gewoon googlen tot je iets gevonden hebt xD

Hm oke, nou dat wordt zoeken dan haha.

:face_with_raised_eyebrow:

Maar @ts: Ik denk dat het idd door die stomme regel in Amerika komt. Ik had dit ook met een site waar ik altijd een serie op volgde, echt jammer. :frowning_face:

^Dat slaat op de username van de ts :stuck_out_tongue:

^ Owwwww haha, daar had ik nog niet naar gekeken, oepsie haha :grinning:

Die ‘Anti-piracy act’ komt overigens niet alleen uit Amerika, die is opgezet door meerdere landen.

Hm, dan heeft het denk ik ook niet heel veel zin om een nieuwe site toe zoeken aangezien die dan binnenkort misschien ook wel verdwijnt…

Gewoon googlen artiest naam - titel lied download ofzo je komt altijd wel wat tegen. Zelfde geld voor albums.