I'm soooo ugly :'c

Doe normaal.

@ganjagirl ??

Niet op in gaan. Die ganjagirl reageert altijd zo vaag :")

Ik kan mij zonder make-up ook nergens vertonen hoor. Beetje foundation hier en daar, lipgloss en mascara doen wonderen. Mooie vlecht in je haar of lekker los en je bent alweer een stuk knapper!

Je bent vast niet zo lelijk! En anders moet je maar denken: Ik zie mezelf toch niet de hele dag dus i dont careeeee :slightly_smiling_face:

Zorg dat je gewoon voldoende beweegt en gezond eet. De betekend niet dat je nu alleen nog groente en fruit mag eten hoor! Maar compenseer. heb je de ene dag 2 frikandelbroodjes op. Dan eet je de dag erna voornamelijk groente en fruit

Dramaqueen.

okeej, dit heb ik nooit zo erg gehad maar ik weet wat je eraan kan doen: als je in gr. 8 zit: koop mooie kleren, oefen met makeupdingen en zorg dat je genoeg groente en fruit eet en minder slechtheid:P
dan ben je op de middelbare vast een hottwijf:p op de middelbare weet ik helaas niks om te veranderen xx

Als het je niet lukt om af te vallen wil je het schijnbaar niet graag genoeg.

Dat is niet altijd zo hoor. Ik ben vorig jaar met heel veel wilskracht op een gezonde manier in een half jaar tijd 10 kilo kwijtgeraakt. Het moment dat ik stopte met calorieën tellen en weer een normaal patroon van 2000 kcal per dag op begon te bouwen, kwamen ze er weer bij. Helaas pindakaas.

-

ganjagirl… die naam alleen al :’)

Probeer meer te sporten en gezonder te eten. Daarnaast kan een sport je zelfverzekerder maken. Ga een keer na de kapster om een leuk kapsel te laten knippen, probeer (samen?) make-up uit, alleen overdrijf het niet (mascara, eyeliner en concealer is vaak al genoeg). En ga eens winkelen en kijken welke kleren je leuk vindt en die mooi bij je figuur staan.

En NIEMAND is lelijk, vergeet dat nooit.

Dit is de derde keer dat ik dit zie van jou en ik ga nu echt stuk, hahaha. :’’’)

http://images.sodahead.com/polls/001773223/1624401954_ugly_girl_xlarge.jpeg

Deze foto ooit gezien?
Ik vind het erg lief dat je de TS gerust probeert te stellen, maar ik hou niet zo van opmerkingen als ‘niemand is lelijk’, want sommige mensen zijn gewoon benadeeld door moeder natuur en zijn wel lelijk. Da’s harstikke sneu, maar je verandert er niks aan door te beweren dat het niet zo is.

Nou goed, volgens mij ziet diegene er van nature niet zo uit hoor. Sowieso de wenkbrauwen niet, tanden worden ook niet vanzelf zo en haar neus is óf verminkt (dus niet van nature zo) of gefaalde plastische chirurgie.

Ik ben het wel eens met haar, niemand met een goede persoonlijkheid is écht lelijk.

~

[/b]

Mooi gezegt!

ein-de-lijk, ik dacht dat ik de enige was die dat vond.

The same with me, precies het zelfde.

Oh, en: Het is pubertéit. TEIT TEIT TEIT.

Al is het niet bepaald fijn om ‘lelijk’ genoemd te worden…
Het is best oneerlijk dat mensen iemand lelijk noemen omdat ze de buitenkant van diegene zien. Misschien is die dan ook wel niet de mooiste, maar misschien wel erg mooi van binnen…