i'm so stupid

Het is nog vroeg in de morgen maar ik ben al wakker. Vandaag is de grote dag. De eerste schooldag. Ik heb al een leuk setje kleren klaargelegd op de stoel naast mijn bureau. Gister ben ik naar de stad geweest en nieuwe inkopen gedaan. Als ik op mijn wekker kijk zie ik dat het pas half zeven is. toch besluit ik me te gaan douche en daana aantekleden en al die shit. Vivian haalt me om 8 uur op, dan zijn we wat vroeger op school om hotties te spotten.

Eenmaal op school aangekomen zitten vivian en ik een beetje te kletsen over de vakantie die we gehad hebben. Als vivian druk aan het praten is, wat ze als de beste kan zie ik een te lekkerding langs lopen. Vivian merkt het en kijkt om. Dan zegt ze ‘Dat is sjors, maar hellno die is al bezet door feline’. Ik blijf kijken, wat een lekker jong is het toch. Hij kijkt terug ik voel me rood worden, zou hij me gezien hebben? wat zou hij van me denken? De eerste zoemer gaat. Vivian en ik lopen de klas in. Een nieuwe klas voor mij. Sommige kinderen ken ik van vorig jaar, maar anderen zijn nieuw voor me. Ik loop zo onopvallend de klas in maar struikel over iemands tas. feline kijkt op en bekijkt of haar tas niet vies is geworden. Ondertussen lacht heel de klas me uit. Feline kijkt me arrogant aan van top tot teen. Ze zegt iets tegen het meisje naast haar en die begint te lachen. Ik voel dat ik rood word. Snel haast ik me naar me plaats.

We zitten in een klein lokaal en het ruikt er vies. Onze mentor is mevrouw Berkhout. Vorig jaar had ik haar voor Duits. Ik had altijd ruzie met haar, ik haatte haar. Ze begon uitleg te geven over dit schooljaar maar op dat moment zag ik dat er buiten gevochten werd op het schoolplein. Een jongen met een bril en een te grote eastpack werd geslagen door een jongen met nike airmax en een pet. Al snel kwamen er leraren bij en werden ze uitelkaar gehaald. De les ging sloom, waarom duurde dit uur zo lang? nog een uur en we mochten weer naar huis. Het was vandaag de introductie dag. Eindelijk gaat de zoemer, vivian en ik lopen naar onze kluisjes. We lachen en praten over allerlei dingen totdat feline aankomt gelopen. Ze kijkt ons afkeurend aan en loopt dan weer door. Vivian heeft net een kluisje achter me. We lachen om de dingen die we zeggen, ik begon over een onderwerp te praten totdat een jongen zij tegen wie praat je? Ik keek om en zag dat het SJORS was! Ik werd knalrood en me keel sloeg dicht. Hij lachte en zij volgensmij is je vriendinnetje daar. Ik lachte terug en liep snel weg. Hoe voorschut kon dat zijn?

Te veel spelfouten, je schrijft in meerdere tijden en namen horen met een hoofdletter.

ik kon het proberen :slightly_smiling_face:

Hoeveel topics ga je nog starten?

Wat oppervlakkig, en bovendien precies wat Cair al zei.