I'm so confused!

Hoooy meiden!
Ik wil even mijn hart luchten en ik heb dringend tips nodig.
Dus here we go! :slightly_smiling_face:
Ik heb de laatste 4 maanden een relatie met mijn beste vriend gehad. We hielden zo veel van elkaar , echt niet te doen. We moesten elkaar elke minuut horen. Wel de laatste weken van onze relatie ging het niet meer zo goed. We maakten minstens om de twee dagen ruzie over de domste dingen, dus besloot hij dat we maar beter vrienden kunnen blijven om te zien of dat wel lukte. Dat lukte inderdaad, maar hij gaf me toch hoop dat het ooit weer goed zal komen als koppel. Een week na onze breuk, kusten we en knuffelden we nog als een normaal koppel, omdat ik dacht hem zo terug te krijgen. Dit heeft 2 weken geduurd. Na een tijdjes was ik het beu. Een relatie of niets. Dus besloten we om toch beste vrienden te blijven. Twee weken is dit gelukt. Ik voelde me niet down of had geen liefdesverdriet. Maar natuurlijk miste ik de dingen die we samen deden. Een paar dagen geleden vertelde hij me dat hij een ander meisje zag zitten, wat me amper iets deed. Ik zag hem echt als beste vriend en ik steun hem volledig om voor dat meisje te gaan. Gisteren gebeurde er iets vreemds, we gaven elkaar gewoon een knuffel. Op een bepaald moment trok hij me dichter naar zich toe, hij wou me kussen. Ik vertelde hem dat het niet eerlijk is tegenover het meisje dat hij wou en dat meisje hem ook. Hij zei dat ze momenteel niets hebben, dus waarom ook niet? Hij bleef me verleiden maar ik stemde niet in. Er kriebelde ook amper iets. Er was wel iets, maar niet meer zoals het was.
Dan vertelt hij me later op de dag dat hij het meisje heeft gekust. Het is een raar gevoel. Ik ben niet meer verliefd op hem, maar dat moment alleen deed toch wel iets.
Wat moet ik hiermee doen? I wanna know your thoughts!
Greeeeeetz :sob::muscle:

Het is niet voor niets over tussen jullie. Wat ik wel raar vind is dat hij verschillende signalen aan jou toont… Jullie zijn beste vrienden maar tegelijkertijd probeerde hij je dus wel te zoenen? Ik zou het gewoon laten varen. Als hij aan jou heeft toegegeven dat hij dat meisje wel ziet zitten, is dat voor jou al genoeg denk ik. Knap van je dat je hem hebt afgewezen! Ik zou er niet te veel meer bij nadenken en hem duidelijk maken dat het over is.

Pff wat ingewikkeld!
Ik krijg een beetje het gevoel, dat jij gewoon goed doorgaat, en over hem heen bent. Maar dat hij, ookal is er nu ook wel iets tussen hem en dat andere meisje, er nog niet helemaal over heen is! Ik denk dat je het gewoon de tijd moet geven, en dat zodra hij echt over jou ook heen is, dat het weer een leuke vriendschap kan worden!
Liefs

Nee nee. Ik wil zijn toekomstige relatie juist NIET kapotmaken. Dat zou heel gemeen zijn. In tegendeel, ik steun hem, geef hem tips en praat met het meisje. Ik heb hem zelfs gezegd dat hij niet eerlijk is tegenover dat meisje :slightly_smiling_face:

Ik vind het btw echt heel knap van je dat je 'm op dat moment niet gekust heb!

Ik zou het gewoon zoveel mogelijk proberen los te laten, het relatie gevoel, of het gevoel dat je nu hebt. Je wilt vrienden met 'm blijven en verder moet dat gevoel tussen jullie ook niet gaan. Iets minder contact?

Bedankt meiden!
Jullie hebben me een goed gevoel gegeven! Ik ga me momenteel alleen op mijn studies focussen en wat minder lichamelijk contact met hem hebben (hij pakt soms mijn hand nog vast) gewoon wegtrekken dus :slightly_smiling_face:
Life goes on, hé? :stuck_out_tongue:
Voor de rest wens ik hem veel geluk toe en ik zal hem altijd helpen moest hij me nodig hebben
liefs xxxxxxxxxxxxxxxxxx

hij heeft een gevoelig plekje in he hart, daardoor voel je je denk ik zo raar ook al voel je niks meer voor hem. Ik zou het gevoel laten rusten en gewoon plezier hebben.

Dit. En wel raar dat hij met een ander meisje bezig is, maar toch jou probeert te zoenen.