I'm obsessed..

Hee!

Laat ik maar even bij het begin beginnen, ik word he-le-maal gek van mezelf namelijk en geen van me vriendinnen begrijpt het. Dus ik moet m’n verhaal gewoon even kwijt!

Vorig jaar kwam ik op een nieuwe school, had het enorm naar me zin allemaal leuke meiden enzo. Op een gegeven moment na een aantal weekjes zat ik in de kantine, en daar zag ik me toch een jongen. Ik begon meteen te blozen en was gewoon wég van hem, zoiets had ik nog nooit gehad. Nou ik heb hem natuurlijk op hyves opgezocht en uiteindelijk kregen we contact via msn, sms, hyves. Ik wist wel dat er ook nog een ander meisje in zijn leven was. Maar ik vond hem zó leuk en hij zei dat ie mij óók leuk vond.

Anyway, na een aantal maanden kwam ie naar me toe! Ik woon ongeveer 2 uur bij hem vandaan maar hij wou écht komen, het was echt zo’n superleuke dag, ik was helemaal verliefd en hij was zo lief en leuk! Nou toen gingen we weer msnen, smsen en we zagen elkaar natuurlijk op school maar daar waren we allebei heel erg verlegen. Na een tijdje moest hij stage lopen dus zag ik hem niet meer op school, wel hadden we nog (veel) contact. Op een gegeven moment vroeg ik me af of we ooit nog een tweede date zouden krijgen. Dit heb ik gevraagd, het antwoord was erg vaag.

Na een tijdje werd ik zo onzeker, want hij deed anders, raar. Ik heb gevraagd wat er nou aan de hand was maar hij bleef ontkennen. Uiteindelijk gaf die toch toe dat hij dat andere meisje nét iets leuker vond. Ik vroeg hem om geen contact meer met me te zoeken, ook niet via msn.

Een week later begon die toch te praten, hij had nagedacht en wou een date met me! Ik was zooo blij echt ik bruisde van energie en ik zei meteen ja. Dus na 2 weekjes hadden we weer een date, deze keer ging ik naar hem toe. Ik was zo ontzettend zenuwachtig, toen ik bij hem aan kwam was ik echt blij. Maar de date viel onwijs tegen, hierna heb ik meteen het contact verbroken.

We hadden elkaar nog wel op msn, maar hadden alleen maar ruzie. Ik had hem uit mn leven gegooit maar voelde nog steeds wat voor hem. In de zomervakantie kregen we weer contact, en kwamen we erachter dat we zóveel voor elkaar voelen, tenminste ik voor hem. Hij zegt het niet echt maar ik merk wel aan zijn gedrag dat ie om me geeft.

We zouden laatst weer afspreken maar dat is niet door gegaan, ik word nu helemaal gek. Ik weet niet wát het is maar ik geef zo ontzettend veel om die jongen en ik denk zelfs dat ik van hem hou en ik wil zo graag dat hij van mij is… we praten nu niet meer echt op msn omdat ik een beetje geirriteerd ben en hij weet niet wat hij wil ofzo. Hij vind dat ik te ver weg woon en de bla de bla, maar kom op als je me zo leuk vind boeit dat toch niks?!

Oke goed wat ik nu duidelijk wil maken is, wat is er met me aan de hand? Ik lijk wel ‘‘obsessed’’ ik denk alleen nog maar aan hém en ik wil hem zo ontzettend graag echt het liefst ga ik dit weekend stiekem naar hem toe naar ze voetbal kijken hem verrassen ofzoiets, maar dat durf ik ook weer niet. En ik wil ook dat het van zijn kant komt maar het is gewoon zo’n stereotype jongen die echt stoer is enzo nooit over z’n gevoelens praat…

En ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen… bij alles denk ik aan hem en ik wil met hem zijn en mn vriendinnen begrijpen het gewoon niet die vinden het een eikel en dat issie ook wel maar ik geef gewoon zoveel om hem, maar wat moet ik nou doen? Hem laten gaan omdat ie zover weg woont? Of moet ik ervoor gaan? Gewoon een keer naar hem toe gaan? Zeggen wat ik voor hem voel?

Ik hoop dat iemand me kan helpen of raad kan geven want ik word helemaal gek van mezelf…

Groetjes!

Je bent denk ik niet obsessed, maar zo voelt t wel. Heb ik ook heeeeel lang gehad. Maar, ik denk dat je idd naar 'm toe moet gaan en zeggen wat je voelt. Recht in z’n gezicht. Dan kan ie niet meer vaag doen. Dan moet ie wel iets terug zeggen en je ziet dan ook hoe hij reageert. Reageert ie weer zo vaag, laat 'm dan gaan hoe moeilijk het ook is. Als hij maar vaag blijft doen en jij voelt zoveel voor hem gaat het je alleen maar kwetsen.

Wat jij moet doen, is afleiding zoeken! Zo te horen wil deze jongen niet voor 100 procent voor je gaan en als dat zo is kan je veeeeeel beter krijgen. Ga lekker uit met vriendinnen, shop till you drop, filmavonden, borrelavonden, noem maar op. En wie weet vind je dan wel een fantastische jongen die dichtbij woont en stapelgek op jou is!

Zoals Danielle zegt,
zoek wat afleiding

Iedereen verdiend iemand die voor je gaat. Dus let me go & zoek inderdaad wat afleiding…

He’s just not that into you?

ik weet het niet hoor, maar je verdient idd iemand die 100% voor je gaat

Hoe moeiljk het ook is:

hij is het niet waard.

Jullie hebben gelijk, heb al 2 dagen niet met hem gepraat! Nu hopen dat ik het volhou :frowning_face: krijg gelukkig ook een nieuw telefoonnummer dus die ga ik ook niet aan hem geven!