Hoi hoi!
Ik was eigenlijk wel benieuwd wie er hier in een bandje speelt, en zo ja, wat speel je dan?
Zelf ben ik bassiste/tweede stem.
Ben erg benieuwd of hier bandbabes rondhangen!
Hoi hoi!
Ik was eigenlijk wel benieuwd wie er hier in een bandje speelt, en zo ja, wat speel je dan?
Zelf ben ik bassiste/tweede stem.
Ben erg benieuwd of hier bandbabes rondhangen!
Zit niet in een band maar speelde een paar jaar geleden wel basgitaar Zou wel weer willen maar mijn basgitaar (die eigenlijk van mn vader is) was/is uitgeleend dus ik heb niks :’)
Oh mn vader zit trouwens wel in een band en is ook bassist.
Ik zit in een jostibandje voor kerst van school, maar dat bedoel je vast niet :’)
Hahaha, misschien wel! Wat moet je spelen?
Wat akkoorden op de piano waarschijnlijk :’)
Altijd beter dan die liedjes zingen.
Nou ja, het wordt sowieso wel gezellig.
@Elan, gaaf! Niemand in mijn familie is muzikaal, behalve mijn vriend en ik…
@Polylielielie, haha, wat een afgang!
Hee, beledig je nou ons bandje :’)
Nee, er komen wel aardige mensen bij geloof ik. Plus dat ik dan minder lessen hoef te volgen ghehe.
In wat voor bandje speel je zelf?
Polylielielie
Polylalala
Refrein van het jostibandje.
Ja, het is een verschrikkelijk bandje en we hebben geen naam.
Ik ben vocaliste en 2e gitariste.
@polulululu, Het is nog vrij nieuw, want mijn andere band is doodgebloed. (rip The Furtlings, zoek ons maar op) Onze nieuwe band heeft nog geen naam, maar we maken een beetje punkrock-achtige muziek, maar met vrouwelijke vocalen, dus vrij zacht
Hmm nope ik niet, maar vrienden van mij zitten wel in een band die doen drums, bas gitaar, elektrische gitaar enzo en die treden ook op :} en ik ben laatst door andere vrienden gevraagd of ik daarbij in een band wilde, maar daar heb ik geen tijd voor en die hebben nu alleen nog maar elektrische gitaar en drums Ik speel zelf gitaar.
Mijn oom en tante spelen in een band, me oom doet gitaar en me tante zingt. En me neefjes zitten ook in een bandje, neefje 1 doet bas en soms drum en neefje 2 doet gitaar, soms piano of orgel. Maar ik zelf zit niet in een bandje ;p.
Nee maar ik wil wel in een bandje xD
Op school met muziek hebben we natuurlijk bandjes, maar dat is meer omdat je samen moet spelen. Ik zit niet echt in een ‘vast’ bandje.
Zou het wel heel graag willen, maarja, geen tijd…
En ik speel piano en zing en ik probeer mezelf gitaar te leren spelen, maar daar ben ik al een jaar mee bezig en het lukt niet echt x]
Ik speelde vroeger in een bandje, maar die is helaas uit elkaar (mensen gingen in andere steden studeren, was niet meer haalbaar). Nu op school met muziek, maar dat zijn geen ‘vaste’ bands.