I'M IN App, Festival App iemand Ervaring?

Ik heb dus 2 kaartjes gewonnen voor een festival daarmee en dan moest je binnen 12 uur gelijk iemand uitnodigen, alleen kan die gene niet meer, maar die naam van die gene staat er wel op, kijken ze daar naar of niet?
Iemand die ervaring heeft met die kaartjes vanaf je mobiel scannen?

Volgensmij maakt het niet veel uit, want je hoeft je vaak niet te legitimeren (tenzij je voor een alcohol bandje gaat). Desnoods zou ik dat festival even mailen.

up

up

up

Bij ons scande ze alleen je telefoon. Ze vroegen niet eens om mijn naam.
Maar diegene die je mee wilt nemen, moet wel de telefoon van degene die niet kan, meenemen.

Want het is zo dat jij en degene die je uitnodigt, een kaartje op hun eigen app op hun telefoon krijgen. Dus je moet de telefoon kunnen laten zien

Dan maak je gewoon een screenshot van het scherm van de app met de barcode en dan open je die op je telefoon als hij gescand moet worden? :wink:

volgens mij kan je de tickets ook uitprinten toch?

Als je iets verkeerd doet en ze zien dat het fake is dan word je gewoon aangehouden door de politie.

Het is niet fake, je hebt het kaartje overgenomen van een vriendin, waar ze gewoon contact mee kunnen opnemen. Heb ik wel vaker gedaan en nooit problemen gehad.