I'm a Beliebier |:*

alle meisjes en andere mensen die van Justin Bieber houden zeggen voortaan:
I’m a belieber.

Ikzelf ben absoluut GEEN fan van Bieber, sterker nog, ik haat 'm…
Vinden jullie het ook geen stomme “slogan?”

BABY ONE TIME!

Nouja, fans van Lady Gaga zijn Little Monsters en je hebt wel meer zulke dingen. Stoort me niet echt eigenlijk.

laat ze toch lekker
jij doet jou eigen ding en hun doen hun eigen ding

ja het is ook wel stom… maar wel logisch, net zoals never say never, dat slaat ook nergens op. Maar ja, fans blijven fans en zullen hun slogan toch wel houden. Misschien ben jij ook ergens fan van dat ook een slogan heeft, en er zullen ook wel anderen zijn die dat stom vinden.
Ik bedoel er niks mee hoor, vat het niet verkeerd op, ik heb zelf ook een hekel aan Justin Bieber…

Er staat trouwens een fout in de titel. Er staat beliebIer x)

Ik vind het wel een beetje stom, maar ja. Wat doe je eraan he…

Nee, I couldn’t care less. Alsof jij nooit fan was van iemand. (Ja, ik stoor me meer aan de meisjes die j biebs haten, dan die van hem houden. En nee, ik ben verre van een fan/liefhebber)

Haten… wat heeft ie je misdaan dan?

Ik zelf ben absoluut geen fan van Justin Bieber. Ik vind zijn muziek niet goed of whatever. En ja, hij heeft/had wel een babyface & een vrij vrouwelijke stem (die ondertussen trouwens aan het veranderen is). En ja, ik vind het hele gedoe rond hem een beetje te hard opgeblazen. Zo was het eerst bij Tokio Hotel, nu bij hem.
Maar om hem daarom te haten? Hij werd ontdekt door een artiest die het al ver geschopt heeft, en andere vrij bekende artiesten willen met hem zingen. Hij heeft zijn droom kunnen waarmaken, waarom zou je hem dan moeten haten.

^ indd, laat ze lekker. zij worden daar blijkbaar heel blij van, nou en? hoe meer je je eraan gaat storen, hoe vervelender het voor je wordt, dus gewoon laten gaan.

^ indd, laat ze lekker. zij worden daar blijkbaar heel blij van, nou en? hoe meer je je eraan gaat storen, hoe vervelender het voor je wordt, dus gewoon laten gaan.

oeps, dubbelpost

Iedereen heeft zo z’n ding toch, maakt mij niet uut.

Moeten ze zelf weten. Zolang ze er mij maar niet mee gaan lastig vallen

Het feit dat zij zich een ‘belieber’ noemen interesseert me niet, maar dat hiervoor een topic aangemaakt wordt interesseert me nog minder.

Wat heeft JB jou fout gedaan?

Er zijn wel meer van die namen. Voor Lady GaGa-fans idd Little Monsters, maar voor JB heb je Belieber en Biebettes.
Laat die fans lekker; ik bedoel, waarom zou het jou iets boeien.

agree!

Idd zo hhebben ze allemaal van die namen voor hun fans.

Stoor me er ook niet aan.

Iedereen stoort zich eraan omdat het Justien Bieber is. (En nee, ik ben geen fan, maar ik haat 'm ook niet.

never say never

Ik vind dat “belieber”-gedoe zó dom. Ze doen alsof het een religie is.
Ja, dat doen ze ook bij Lady Gaga, maar ik vind dat je dat een stuk minder merkt, daar heb ik dan ook geen last van. Veel (nee, niet alle) “beliebers” zijn gewoon echt irritant.

Ik vind het wel gewoon stom.