ilussie dat er een ander is door een droom..?

Hoi dames,
Ik heb een irritant probleem, ik had laatst een droom dat het uit ging met mijn vriendje en dat ik toen met een jongen uit mijn klas ging. Ik raakte zo van slag van deze droom, dat ik er iets achter ben gaan zoeken, en nu heb ik de illusie dat ik die ander leuk vind? ik snap er niets van, want voor die droom heb ik hem nooit zien staan… maar alleen het feit dat ik denk dat ik hem leuk vind vind ik al erg…
ik hou echt van mijn vriendje, zijn al 14 maanden samen en ben gelukkig als ik bij hem ben. Moet ik iets achter de droom zoeken? Hoe kan ik het het beste uit mijn hoofd zetten?

x

ik zou er nix achter zoeken en na een paar dagen vervaagd de droom zelf. zulke dromen kun je soms hebben

hahha, dat is het vervelende, de droom was al van 2 maanden geleden… ik vergeet hem dan weer een tijdje en soms komt ie weer naar boven… als ik hem bijvoorbeeld zie op school.

Ik heb een keer gedroomd dat ik een relatie had met mijn tandarts, een vrouw van in de 40! Dat sloeg natuurlijk helemaal nergens op want ik vind haar helemaal niet aantrekkelijk :’) Soms heb je gewoon rare dromen.

Dus het hoeft niets te betekenen hoor!

En ik denk dat jij steeds weer aan hem denkt dóór die droom, niet doordat je hem leuk vindt.

‘En ik denk dat jij steeds weer aan hem denkt dóór die droom, niet doordat je hem leuk vindt.’

ja dat dacht ik ook al :slightly_smiling_face: vooral ook omdat ik voor de droom nooit naar hem heb opgekeken…

Heb ik ook wel eens, dat je verliefd wordt in een droom op iemand die je kent en dat dat als het ware dan een beetje door sijpelt naar het echte leven. En inderdaad, je gaat er iemand door in een ander licht zien. Als je eerder er nooit aan had gedacht zoiets achter hem te zoeken, doe je dat nu wel. Ik zou je er niet te druk om maken.

Kom op, dromen kan je niet vertrouwen dat weet iedereen.