iloveyou, je bent me alles, zonder jou ben ik niks!

iloveyou, je bent me alles, zonder jou ben ik niks, ik hou van je, je bent zo speciaal voor mij, je bent de liefste!
aaaaaaah ik word echt gek van dit gezeik op hyves en msn,
veel mensen doen dit, ook zoals van die gekopieerde engelse gedichtjes van internet en dat aan elkaar sturen de hele dag door!
doen jullie ook mee aan dit soort dingen en menen jullie het dan ook?
sorry, maar dit is mijn mening: ik vind het persoonlijk wat nep(gedrag)
ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
niet boos op mij worden als jullie er niet mee eens zijn!
xxxxxxxx

Sommige teksten vind ik ook wel overdreven, maar net als ik hou van je (wat er bij jou ook tussen staat) vind ik niet echt zo’n ‘neppe tekst’.

Al vind ik het wel overdreven als je allemaal van die vage afkortingen overal bij plakt van wjnmk, hvj, hfvvj en al die shit.

Ik doe het zelf ook aan 1 persoon. En ik meen het ook.

Maar dat heeft een hele speciale betekenis en omdat jij er toch niet zo van houdt ga ik het hier ook niet vertellen :slightly_smiling_face:

• maar die afkortingen (op de gewone standaard hvj enz na dan) vind ik het echt belachelijk want ik snap er niks van xD

ik snap wel wat je bedoelt, en daar ben ik het mee eens
Maar je kan het ook gewoon menen…
Maarja, je hoeft dat echt niet achter elk berichtje te zetten naar ieder persoon dat je vaag kent ofzo… Dan is het gewoon ontzettend irritant en nep

Ik vind het echt niks.
Kijk al heb je een vriendje en je doet dat misschien een beetje.
Maar sommige mensen overdrijven. Dat Wjnmk Ntb Hvj Ly gezeur haat ik echt. ‘Ik hou van je’ heeft zo echt geen betekenis meer. Omdat al die meiden dat tegen elkaar zeggen. Dat onder foto’s zetten ofzo.
Ik heb niks tegen homoseksuele mensen maar vaak begin ik nu echt te twijfelen, of die meiden echt verliefd op elkaar zijn?
Of elkaar ‘tweeling’ of ‘zusjes’ noemen terwijl je dat hellemaal niet bent. Vind ik ook een beetje vreemd. Ze mogen het best doen van mij hoor, maar ikzelf doe er niet aan.

Sommige teksten vind ik zeer zeker niet ‘nep’
maar ik krabbel/sms e.d. dat ook niet zo snel, ik zeg het liever in persoon tegen iemand

dan gaat het vaak wel om mensen die je niet eens echt ‘goed’ kent, maar gewoon die je wel eens spreekt enz. en in het echt zullen ze dat dan noooit zeggen. echt soms kan ik er niet tegen (een ‘vriendin’ van mij doet dat ook , bij heel veel mensen en dan denk ik ook van : HALLO! je doet het gewoon voor de lol om aandacht te krijgen en hopen dat ze het ook bij jou doen, en je dan geweldig voelen. als jullie snappen wat ik bedoel! ;p

Bah ik erger me daar ook zo aan. Bijvoorbeeld op hyves

‘Hay schatjeeee
Ik breek eventjes in om te zeggen dat ik superveel van je hou
Ik meen het jonge
Wij zijn gewoon niet te breken
Wie tussen ons in komt, ik breek ze!
Wij voor altijddd
Loveyooou
Wil je nooit meer kwijt
Bla-bla-bla’

Bah ;o

als ze het menen vind ik het niet erg.
ikzeg het ook tege mensen alleen maar waaarvan ik het meen
ik zeg 'ik hou van jou’tege mijn vriendinnen omdat ze heel veel voor me betekenen, en ik val niet eens op het ‘vrouwelijk geslacht’
ikzeg het ook tegen een jongen als iker verliefd op ben.
dus; ik vind het niet nep, zolang je het maar meent.
maar afkortingen haat ik wel echt!

ik heb er een schijt hekel aan.
en dan roddelen ze soms over die persoon.
en als ze ruzie hebben, laten ze ze vallen als een baksteen. x.x

van “hee liefkind!
ik wou je even vertellen dat ik heel erg van je hou
en je nooit meer laat gaan!!!1 !
ntb enzo! <3
(ll)”

xD

Ahja, ik erger me daar ook super erg aan! Ik dacht dat ik een van de weinige was, omdat iedereen het bijna in mn omgeving doet. Maar gelukkig, er zijn er meer die dat vinden. :’)

Als het gemeend is dan vind ik het niet zo erg… Maar soms zie je echt in een msnnaam “-naam- (L) -naam- HOU ZO VEEL VAN JOU JE BENT ME ALLES IK KAN NOOIT MEER ZONDER JOU LEVEN :$” en dan de datum van diezelfde dag erachter. Daar kan ik me wel aan ergeren. Na 1 dag hou je niet gelijk van iemand, laat staan dat hij/zij je ‘alles’ is… Vind het dan wel een beetje fake. Vooral als het na een week weer uit is x)

Ja, 1 vriendin van me doet dat. Het is soms wel wat nep en klef enzo.

ja soms zie je ook weleens dat mensen dit schrijven ;
hee schatje , hjdhjsufhivksjey . en dat moet dan iets voorstellen haha, dat vind ik zo doelloos! gewoon iloveyou , ofzo erachter kan wel ^^

.

ahah jaa ik dacht oook dat ik 1 van de weinigen was die dit vindt.
als je het bij heeel veeel mensen doet dan meen je het ech niet hoorr

ik heb geen hyves en op msn gelukkig geen last van

Het is irritant ja, bij sommige mensen. Maar het enige wat ik dom vind is als iemand hele tijd zegt IK BEN ER VOOR JE blabla, dat hoef je niet te zeggen 100x per dag, dat weetje van elkaar.