illustrator probeerseltje

Hey allemaal!
Ik wou jullie graag iets vragen aangezien ik graag met illustrator werk en veel en graag teken. (ik studeer ook een kunstrichting! :grinning:)
Ik heb dit ontwerpje gemaakt omdat ik erg veel van kleine, leuke maar toch wel enge monstertjes hou. En nu was ik eraan 't denken om ze misschien op een leuke t-shirt te laten printen! Misschien zelfs wel een trui of andere leuke dingetjes.
Wat vinden jullie?
Tips zijn altijd super welkom! Ik ga waarschijnlijk nog de kleuren veranderen, en hier en daar iets aanpassen.
En zouden jullie dit zelf ook willen kopen?
Ik ben heel erg benieuwd! :upside_down_face:

http://postimg.org/image/vjfjpy1on/full/
(initialen en watermerkje gaan uiteraard verwijderd worden wanneer ik ze zou printen op shirts enzā€¦)
:hugs:

Lijkt me super crea en tof! Een shirt is misschien al een heel goed begin! Stuur me de link als hij te koop is! Ik ga m zeker kopen :sob::muscle: :hugs:

Woah dit is wel echt heel erg gaaf! Ik ben erg benieuwd naar je andere creaties! Het zou leuk zijn als je wat meer voorproefjes zou posten :slightly_smiling_face: Ik ben namelijk ook wel geĆÆnteresseerd in je shirts!

Ziet er leuk uit! Zou 't zeker proberen op een shirt te printen :slightly_smiling_face: Er zijn ook verschillende sites waar je gratis je illustraties kan uploaden en verkopen op shirts etc