Illuminati

Kort samengevat zijn het personen die de duivel aanbidden. Het is een geheime werelorganisatie (niet meer zo geheim naderhand) en willen de macht overnemen ofzoiets. Ik weet er niet veel over, omdat ik d’r ook pas net over gehoord heb.
Veel popsterren zijn ook illuminati, zoals ik heb gelezen op internet, zoals Jay-Z, Trey Songz, Rihanna, Lady Gaga, etc.

Weet iemand meer over dit? En denk je dat dit gewoon complete bullshit is of het echt waar is?

Er is hier al een topic over, ik zoek het wel even op voor je

This magic thing called Google

WTF is Google? ಠ_ಠ

Kan hem niet vinden eigenlijk.

Als de zoekfunctie faalt:
http://forum.girlscene.nl…orie/list_messages/150592

Is google het die het achterhaalt!

ik kan ook niet alles vertrouwen op internet, daarom vraag ik het hier?

Dit is toch ook internet, waarom zou dit dan betrouwbaarder zijn?

Nee, en “OH GOD EEN JONGEN HEEFT ME AANGERAAKT NU BEN IK ZWANGER” Girlscene moet het antwoord weten? _O-

Niemand weet of het echt is. Zeker niet meiden van Girlscene. Want niemand van ons zit in dat wereldje. ( voor zover ik weet. )

Illuminati ging nooit om de duivel…dat hebben mensen aan de illuminati gelinkt…maar is dus niet waar…als er iets met de duivel te maken heeft is het of the new world order of satanisme…illuminati wordt zooooo verkeerd gebruikt overal tegenwoordig…heel irritant…die mensen moeten eens boeken gaan lezen…

NOT AGAIN… Weer een eindeloze discussie…

Bij Illuminati dacht ik aan knutselen of kleien.

Niet weeeeeeeeeeeeer hé.

:woman_facepalming::woman_facepalming::woman_facepalming: het ergste is nog wel dat het even populair is dan weer uit het oog wordt verloren door de meeste mensen (positief) en dan weer populair wordt (zeer negatief)

Als de titel je niks aanspreekt, klik niet. En slotje mag d’r nu wel op.

De titel spreekt ons wel aan, maar er komt heel veel gezeik dankzij dit. En jouw stelling klopt ook niet. Alsof het alleen maar om artiesten draait? Zij zijn slechts het topje van de ijsberg. Dan denken mensen dat de Illuminati alleen maar om dit draait (wat dus totaal niet zo is).

[Wat vooral niet klopt is dat ze volgens de TS de duivel aanbidden. Om in de duivel te geloven, moet je ook in een god geloven, en dat doen ze niet.]

Edit: Slotje? Er is hier al een topic over.