Illuminati Theorie

1 woord; BULLSHIT

ik heb kinderen op school hellemaal obsessed XD

er zit veel sex in disney, disney is duivels want in de naam zitten 3 zessen,
avatar ( die tekenfilm) is ook duivels want die tekens van lucht enz, zie je ook 3 zessen

Please alles is te ver gezocht naar mijn mening :grinning:

Hahhah;

Bad Romance
Roma may be a reference to the roman catholic church,’
‘Right away, it is obvious that the love that Gaga is seeking is wrong and sick. She’s a sex slave and apparently, she likes it’ Misschien is ze wel into SM… nou en wat boeit dat nou?

http://vigilantcitizen.com/wp-content/uploads/2009/11/gaagchrist1.jpg

‘The word “Monster” with a Christian cross underneath it creates a not-so-subliminal unconscious association’

Ik dacht dat ze gewoon bedoelde dat er een ‘monster’ inzat wat dood was XD

Sorry hoor…maar dat bestaat echt…in Amsterdam hier is er zelfs een kerk voor het satanisme…moet je wel 18 voor zijn…dus onzin is het zeker niet…

Dat bedoeld ze niet. Ze bedoelt (volgens mij) ‘Jezus… beyonce en jay-z satanistisch?’

ik zeg ook niet dat het niet bestaat, maar de illuminati heeft er niks mee te maken & zeker niet met rihanna , Jay Z etc.

Illuminati heeft niks met het satanisme te maken…maar iedereen blijft beweren dat ze duivels zijn…dan zouden ze dus tot het satanisme horen en niet de illuminati…

’ But in order to protect her, the devil has to enter her physically and spiritually. Rihanna agrees to the pact and so “the good girl becomes bad”. She soon discovers that being possessed isn’t as great as she expected. She is constantly tormented with sick thoughts and dark images. She cannot think for herself anymore and she lost control of her actions. She doesn’t know how to free herself from her mental enslavement so she considers killing herself.’

Ik weet niet wat voor wacko jacko hier achterzit, maar die mensen hebben zelf een steekkie los. Die mensen die hierin geloven (en echt extreem en blind) zullen vast ook in staat zijn mensen vermoorden die ook in het ‘complot’ zitten.

bah, ik vind het griezelige sickheid.

oke, post hier wel erg veel maar wtf?

‘De kortste en makkelijkste weg is angst creëren en dat is de weg die de Illuminati hebben gekozen. Zij hebben er lang geleden voor gekozen eerst veel geld te verdienen, waarmee ze beleidsbepalers konden omkopen. Zodra iemand omgekocht is, is de betreffende persoon bang dat dit bekend wordt en zal er dus veel voor over hebben dat dit bekend wordt. Gevolg is dat zij beslissingen zullen nemen die zij anders nooit hadden genomen, zoals bijvoorbeeld bepaalde wetten aannemen, een bepaald beleid uitstippelen of andere mensen benoemen in functies waar zij anders nooit terecht waren gekomen’.

Dit slaat toch HELEMAAAAAAAL niet op lady gaga of beyonce ofzo? Eerder op een of andere oplichter die 5 miljoen wegroffelt en dan vervolgens 5 mensen bedreigd met de dood.

ik zei toch dat het creepy & gestoord is XD
& toen had ik nog niet eens over dat duivels gedoe gelezen :’)
voor zover ik wist had het alleen te maken met mensen met veel macht die ons brainwashen.
Die gedachte vond ik eerlijk gezegd al erg genoeg

Op die site hebben ze trouwens ook een UFO-database.

'Zondag 21 maart, omstreeks 21u - 22u

Heldere hemel, was door mijn telescoop naar boven aan 't staren. Toen ik even mijn blik door de telescoop afwende zag ik vliegtuigen(?), maar wel met een apart lichtpatroon en … geen geluid(!)

Snel de camera gepakt en filmpje ervan gemaakt en op youtube geknald. We wonen hier onder een aanvliegroute (Noordoostpolder) en zien regelmatig vliegtuigen overkomen, maar nog niet eerder deze 2 met dergelijk licht.

Ik denk je weet maar nooit, ik doe er gewoon melding van.’

En wat denk je wat je op dat filmpje ziet? Twee normale vliegtuigen…

:flushed: :expressionless:

ik weet niet of ik het moet geloven dat het waar is. had er eerder nooit van gehoord maar dat van Rihanna was wel erg creepy, aan de andere kant ook weer vergezocht (dat met der nek als ze bukt, en dat daar dan een soort teken is.)

Ik ben er ook een poosje mee bezig, en ik schrok er in het begin echt van.

Bv. in de clip Paparazzi van Lady Gaga, als je m kijkt zonder goed op te letten denk je van, nja gewoon een clip, totdat een vriend me vertelde hoe het in elkaar zat.
In’t begin zie je der met die dude, en dan valt ze, daarna komt ze in een zwart-wit draaiend gat,wat staat voor dat de mensen van de Illuminati je hypnotiseren en daarna loopt ze als een robot op krukken, als ik t goed heb staat dat voor t herprogrammeren van die persoon, en je zou dan opdrachten krijgen van de Illuminati, in de clip is haar opdracht der vriend vermoorden, en haar beloning is fame.
Op der foto’s heeft ze ook vaak een hand voor 1 oog, want dan weer staat voor een alziend oog.
Het is misschien vergezocht, maar raar is t wel…

Als je op alles een betekenis plakt, gaat alles raar klinken. Nee, dankje, de Illuminati Theorie is volgens mij echt bullshit.

het is echt waar dit, its the beginning of the end of the world.
de bijbel spreek hier ook over… het beest… 666 …
nja en er zijn veel mensen die de bijbel niet geloven. maar het staat er allemaal in!

mensen, Jezus gaat terug komen. of je het nou wilt of niet.
ben jij er klaar voor?
ga JIJ mee naar de hemel? of ga je toch liever naar de hel samen met gaga, beyonce Jayz en rihanna?

Ohja, btw, wat heb je eraan te geloven, als het uit angst is? De comment hierboven, is meer een dreigement of chantage. “Als je niet gelooft dan, etc, etc, etc -__-” Dat is geen geloven, dat is angst. Nuja, ik respecteer mensen die geloven, het ging me gewoon meer om het beeld dat er werd opgewekt…

fijn voor je kippen als je dit allemaal gelooft, maar serieus, ik vind het allemaal een beetje vergezocht. als je er naar gaat zoeken vind je dit soort dingen overal.
ik heb sterk het idee dat je je leven er onnodig moeilijk mee maakt

Dus als Jezus terug komt moeten wij meteen naar de hemel/hel?
En wat heeft Jezus in hemelsnaam te maken met lady Gaga, Beyonce enzo? Mensen zeggen dat zij ons ‘hersenspoelen’ (of wat dan ook) en dan moeten ze gelijk naar de hel?