Illegaaltje spam?

Ik krijg de laatste dagen steeds het mailtje ‘een van jouw contactpersonen weet je wachtwoord’, van een donotreply email adres waarin dus staat dat een van mijn contactpersonen mijn wachtwoord opgevraagd zou hebben, via illegaaltje.nl ofzoiets.

Nou heb ik hier nog nooit van gehoord en heb ik zoiets van, ja hallo dat kan toch niet, maar weet iemand toevallig hoe dit zit? (:

Geen idee maar ik zou gewoon even mijn wachtwoord veranderen dan weet je zeker dat het geen kwaad kan :stuck_out_tongue:

Ik heb ook geen idee. :3

meestal zijn dit gewoon spam dingen. en idd je wachtwoord veranderen kan zowieso dus dat zal ik voor de zekerheid doen (:

O die kreeg ik ook.

Ja, mijn eerste idee was ook dat het spam is, het zat ook in ongewenst.

Maargoed, ik heb mijn wachtwoord weer veranderd, alleen kreeg ik dit mailtje dus vorige week ook al, en ik heb geen zin om elke keer weer mijn wachtwoord te gaan veranderen ^^

I don’t know, al sla je me dood…
ik krijg ze ook, maar mij maakt dat niet uit (’’:

die kunnen ze wel krijgen.
ik heb het ooit een keer geflikt…bij mn zusje :’)
illegaaltje.nl voor uitleg.

Ja, ik heb ook al op die site gekeken, maar ik vind het een beetje vreemd allemaal. Kan ik straks elke dag mijn msn wachtwoord gaan veranderen, anders word ik gehackt…

Die kreeg ik ook en vervolgens maakte ze allemaal reclame in het mailtje voor wat je met die site kon doen etc. Dus volgens mij is het gewoon een lokkertje om meteen je aandacht te trekken, en niet waar;)

ja, ik kreeg die spam mail dus ook… ik vond het ook al eng. maar volgens mij werkt die hele site niet ? Ik heb ook al gekeken, maar het lijkt me niet goed dat dat zomaar kan ?

Illegaaltje.nl berichten zijn fake ze doen dat om hun producten te verkopen die
Niet werken of die gevaarlijk zijn voor de computer.
En voor de mensen die denken dat wachtwoord veranderen helpt
Een beetje hacker komt er toch wel in…
Zorg ervoor dat je computer beveiligd is. En het lukt al minder snel
Maak je geen zorgen om de mails van illegaaltje het is gewoon een slechte verkoop truc :relieved: