ikwordgeakk!!!!

ikmoet het even kwijt :blush:
zo’n goeie vriend van mijn beste vriendin, die woont bij mij in de stad. die vriendin ken ik van internet en hij haar ook. Maar nu heb ik hem een tijdje op msn. en nu is hij woensdag bij mij op school gekomen. Maar ikhad hem niet gezien, hij mij wel. en nu zegt ie dus dat hij me leuk vind. maar nu is mijn vriendin dus boos opmij en hem. Dus nu ben ik serieus kapot! het klinkt overdreven maar zij betekent echt alles voor mij!!
en nu is ze dus boos opmij vanwegen hem, ikweet verder niet waarom, maar ikvoel me nu echt kut!!
maar hij is wel heel erg lief :blush:

weten jullie misschien wat ik kan doen ??

xje

niet verder gaan met die jongen. wie is belangrijker? die jongen of je vriendin.

en je moet gewoon met je vriendin gaan praten, dat je verder niks met die jongen aan t doen bent, als ze echt een vriendin is, dan begrijpt ze je heus wel.

ja dat weet ik wel :blush:
maar ze had net al gezegt dat ik gewoon stil moet zijn, en nu ben ik bang dat als ik tegen dr ga praten dat je alleen maar bozer word

dan laat t even een nachtje rusten en bel haar morgen op, of ga langs ?

Ik denk dat ze die jongen ook leuk vind.
Je moet met haar praten en probeer haar te overtuigen dat je niks met die jongen hebt. En dat je veel om haar geeft en dat als zij verliefd op die jongen is dat ze hem mag krijgen. En laat ook die jongen dan met rust, zodat je vriendin ook tijd met die jongen heeft.

Teminste, Als je je vriendin belangrijker dan die jongen vindt.

agree.
vrienden gaan voor mij sowieso voor verliefdheid…
je zegt het zelf al eigenlijk, dat zij belangrijker voor je is

Jaa dat is het probleem, ik kan niet bij dr langs :blush:
zij woont in noord-holland en ik in overijssel :S
maar ze vind hem iniedergeval niet leuk, zegt ze, dat dacht ik namelijk ook al,
maar ikheb het al weer goed met haar (L)

ze is waarschijnlijk jaloers omdat zij hem leuk vindt, maar als je al zegt dat die vriendin belangrijker voor je is dan moet je die jongen laten tenzij je vriendin het toch niet zo heel erg meer gaat vinden ofzo ~~~~~~[s]kleine kans~~~~~~[/b]
en vind jij hem leuk dan?..

Wel een beetja ja :blush:

Waarom doet ze dan moeilijk? ;$

Gosh nu ben ik echt verliefd op hem geworden, en kheb ruzie met haar.
hij wil al vanalles met me afspreken enzo.
maa rikben bang dat al sik dus iets met hem ga doen dat ik haar verraad.
:S