Ikke wil ook een vriendj xp

Hoe vinden jongens je leuk?

En wat moet je dan doen zodat ze op jou afstappen?
(ik wil niet op hen afstappen want idk zo ben ik gwn nie ik wil graag dat de jongens laten zien dat als ze iets willen er ook voor gaan ;p)

Hebben jullie flirt tips ;p of iets ? :blush:

Uhh hoe oud ben je? :’)

14 :wink:

Meis, je bent 14, je moet je niet bezig houden met vriendjes en die bullshit, dat komt later wel. en denk een beetje aan je interpunctie…

Ah meid, ga lekker lol maken met je vriendinnen. Als je er naar op zoek gaat vind je waarschijnljk toch geen vriendje, zoiets plan je niet.

Ik ben 14 let niet op mijn interpunctie ;p
Nee grapje volgende keer let ik er wel op :slightly_smiling_face:

Ga halfnaakt over het schoolplein paraderen. Werkt gegarandeerd.

1 like

‘‘Ikke’’ moet maar even wachten tot ze ouder is.

owkejj

Iedereen hierboven heeft wel gelijk haha, maar even on-topic : je moet je er niet zo mee bezig houden en gewoon jezelf blijven.

Ik vind dat je op je 14e best een vriendje kunt hebben, maar jij lijkt van geest nog heel erg jong te zijn dus ik denk dat je het nu maar even moet laten. Vriendjes komen vanzelf wel een keer :wink:

Als het je alleen gaat om het hebben van het vriendje…
Ik bedoel als je iemand heel leuk vind, stap er op af, desnoods via fb, app of sms. Heb ik ook gedaan (al heb ik daar nu spijt van, aangezien hij me een nu al een halfjaar soort van steeds zit aan te staren van ‘heb je haar weer.’ ofzo ik kan die blik niet echt plaatsen)
Goed ik dwaal af: on-topic: laat het lekker en wacht tot je iemand tegen komt die jouw leuk vind en je merkt het vanzelf. het kan nog even duren maarja…

Toen ik 14 was had ik ook geen vriendje. Ik gebruikte wel interpunctie.

ikke idk xp xp

Nee kan best dat je een vriendje wilt, maar hier bestaan genoeg topics over :’)

Ik wil ook wel eens wat!

Je bent 14 dan hou je je nog niet bezig met vriendjes etc.
Er zijn nog genoeg andere dingen waar je je mee bezig kan houden