IKEA bed

Ik ben van plan om misschien dit bed te gaan kopen…
Maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
Voor mensen die dit bed hebben; is 't een fijn bed?

http://i49.tinypic.com/2hqdmi9.jpg

mooi bed :stuck_out_tongue:

ja ik vind m erg fijn, alleen hij kraakt wel best snel en als je er tegenaan stoot hoor je zegmaar zo plinggg, en dan heel lang, haha, maar verder vind ik m erg leuk

Ik heb hem niet, maar ieder tweepersoonsbed krijgt bij mij sowieso wel een pluspuntje :relieved:

Meer reacties?

ik heb dat bed ook, ik vind hem lovely eigenlijk
hij neemt wel ruimte in beslag, je kamer lijkt er kleiner door maar het is zo’n heerlijk bed!

Ik heb hem ook!
Hij neemt inderdaad wel ruimte in beslag, maar hij is echt zo geweldig.
Het is zo lekker zacht en groot ;3

Ik heb hem ook, prima bed! Maar hoe hij ligt bepaal je zelf heh: Je kan bij ikea het type modem uitkiezen & het type matras.

Moooi (:

M’n nichtje heeft hem en ik slaap er wel eens in, maar het bed zelf kun je niet van zeggen of het lekker ligt, het hangt meer van het matras af wat je erbij koopt;)

Ik wilde die ook, ik vind hem echt supermooi! Maar omdat hij inderdaad nogal veel ruimte in beslag neemt door het hoge achterstuk, heb ik toch maar voor een andere gekozen.

Ik heb die, en ik vind 'm geweldig =D

super leuk :slightly_smiling_face: - als je er ruimte voor hebt- :stuck_out_tongue:

idd

ik vind het een supermooi bed! (:

Ik vind m super mooi!

mooi :slightly_smiling_face: wel een beetje standaard maar sowieso is een tweepersoonsbed echt superchill!

een vriendin van me heeft m. hij is heel mooi en ik vind m ook fijn liggen

Ik heb hem!! :grinning: En ik ben er suuuuperblij mee!
Ik kan niet echt een negatief puntje opnoemen. Het is gewoon, tsja, een bed. xD Maar dan wel een mooie :slightly_smiling_face:
Ik zou wel aanraden om een DIKKE matras te kopen, want als je een dunne matras hebt staat het vind ik niet zo mooi. Dan zie je de spijlen teveel aan je hoofdframe.

Mooi bed,
Weet je wat chill is?
Een verstelbaar bed ! omg, die heb ik net nieuw!
zoooo chill. Je kan op www.marktplaats.nl kijken en dan intypen : verstelbaar bed. en is niet heeel duur, ik had mijne voor 100
en dan even dicht bij je huis. Als je zo’n bed hebt gevonden, ophalen . en gewoon bij ikea een nieuw matras kopen!
Mijn bed is vet leuk, en heeel chill.
Echt heerlijk zo’n verstelbaar bed !

succes !