Ik zou echt heel erg graag advies willen

Gisteren zag ik mijn crush weer en hij praatte tegen mij, eindelijk! Domste gesprek tot nu toe maar dat terzijde. Ik had een blaadje geprint en die ging ik open halen. Onderaan de sollicitatiebrief stond; ‘Damian en Jamie’. Dus ik loop naar de printer (en mijn crush zat precies naast de printer). Ik zag het blaadje nergens, bleek dat hij hem vast had. Dus hij leest de tekst eronder en toen vroeg hij of ik ‘Damian heette’. Dus ik zei natuurlijk nee, en ondertussen zeiden zijn vrienden/klasgenoten dat hij het blaadje moest teruggeven. Misschien klinkt het raar maar is dit een signaal ofzo? Ik snap jongens namelijk totaal niet.

Ik zag hem vandaag ook weer toen ik de trap op liep. Toen ik uiteindelijk rond keek terwijl ik op de leraar wachtte zag ik een paar klasgenoten van hem voor een lokaal staan. Dus stiekem keek ik af en toe daarheen en toen zag ik hem voor het lokaal staan, zijn eten op te eten. Ik voel me nu net een stalker…

Tsjaa, om eerlijk te zijn lees ik geen signalen waarvan ik denk ‘hee, hij heeft interesse in je’. Ik zou af en toe een beetje voorzichtig proberen te flirten als je hem tegenkomt, je krijgt snel zat in de gaten of hij dat beantwoordt of niet.

Helaas zit ik niet bij hem in de klas dus ik weet niet of mij dat helemaal gaat lukken. Ik snap trouwens dat je niet meteen een signaal kan aflezen, best logisch eigenlijk. Ik had trouwens ook een keer mijn haren gekruld en toen liep ik naar mijn tas en hij werkte daar en toen zei hij hallo. En ik had met koken een taart gemaakt en die deelde ik met een vriendin en haar vrienden en wat verder op zat mijn crush en zijn vrienden keken mij aan maar hij keek zelf de hele tijd naar zijn mobiel.

Ik krijg meer de indruk dat die vrienden geïnteresseerd zijn in jou/jullie dan die jongen zelf. :’)
Probeer het gewoon een beetje te doen zoals je het nu doet.

Ohh… Ik weet niet of dat nou zo erg fijn is haha, bedankt dat je mij helpt/hebt geholpen!! :slightly_smiling_face:

Haha, ik bedoel het niet rot hoor, maar die vrienden zoeken meer (verbaal) contact met je/jullie dan die jongen zelf.