Ik zou abortus plegen als het kindje niet gelegen komt (DISCUSSIE)

Hoi,
ik las hier net een verhaal over en ben wel nieuwsgierig naar hoe anderen hier over denken.
Ik ben zelf 17 en zit op de middelbare school, als ik nu zwanger zou zijn zou ik hoogstwaarschijnlijk abortus laten plegen, hoe erg ik dit ook vind. Maar ik heb wel PCOS, dus de kans dat ik niet zwanger kan raken wanneer ik een jaar of 25 ben is ook aanwezig. Op ze.nl was een vrouw die vijf keer abortus heeft laten plegen, dit vind ik echt fout. 1 keer oke, maar 5 keer, tja. Wat vinden jullie hiervan en wat zouden jullie doen? graag even leeftijd en school/werk noemen!
Liefs Amelia

Bij nieuws en discussie is er al zo’n discussietopic geloof ik!

hier is al een topic over volgens mij…

http://forum.girlscene.nl/forum/nieuws-en-actualiteiten/abortus-172773.0.html

:hammer:

Misschien dat een nieuw topic beter is? zie dat er aardig wat ruzies zijn ontstaan in het andere topic

Dat was een uit de hand gelopen ‘discussie’, maar een mod heeft dus gezegd weer ontopic te gaan. Een nieuw topic lijkt mij overbodig.

Die ook hier zullen gaan ontstaan…
Dus een nieuw topic is niet nodig.

wow het gaat er echt heftig aan toe in dat andere topic, trollen die elkaar uitschelden. Heel vervelend, bij een onderwerp waar zo’n taboe op rust

Het kan inderdaad in dit topic. Als het daar weer te erg aan toe gaat, kan dat gemeld worden en kijken de mods wat ze eraan kunnen doen.