Ik zoek:

Weten jullie misschien waar je dit shirt kan kopen:

LET OP: Het moet wel voor kinderen zijn van 10-11. Gevonden?

xx

Zo een soort model hadden ze eerst altijd bij de H&M en nu misschien ook nog? Ik weet alleen niet of ze het ook in rood-wit gestreept hebben.

http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/ikzoektopic-7-247082.0.html

Volgende keer wat beter zoeken graag

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/P01%2002407%2072302%2081%200671%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]
Alles behalve rood-wit gestreept haha! Andere winkel misschien?

up

Ben je nou op jezelf aan het antwoorden?

Nee! Natuurlijk niet. Ik antwoord op een goeie tip! Ik keek even bij H&M.

up

up, blech wat gaat het snel! Iemand die het weet?

heb er precies zo een te koop ;p

And again een nutteloos topic

JA, dat weet ik nu wel, beyourself! LESLYYY_ welke maat?

Dat heeft een aantal redenen.

1. Je hebt het in het verkeerde gedeelte van het forum geplaatst. Dit is Beauty, health & hair. Dat heeft niks te maken met het zoeken van een top.
  2. Girlsceners zijn niet allemaal geneigd om te reageren. Vooral als je een onnodig topic maakt in het verkeerde gedeelte van het forum.
  3. Girlsceners hebben geen magie. Dus het kan even duren voordat je een antwoord krijg, want niet iedereen is 24/7 online. Dan is het te verwachten dat je na 1 a 2 uur nog geen goude tip heb gehad.
  4. Aangezien de meeste Girlsceners toch iets ouder zijn dan 10-11 jaar weten zij niks over kinderkleding…
  5. Misschien is die top gewoon nergens te koop voor 10/11 jarig meisjes.

Wat hierboven gezegd wordt.
C&A,H&M,Takko fashion,coolcat,primark,only,vero moda,new yorker,wonder woman

Was niet zo heel moeilijk,toch?
Houd ook de foldertjes goed in de gaten.

maaat xs. die is alleeen wit met rood, ipv rood met wit

Hallo dames , (evt heren)[color=rgb(51, 51, 51)][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Ik doe best wel veel met haren voor heel goedkoop.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Het haar moet je uiteraard zelf halen , Maar als je geen raad weet waar je het moet kopen dan help ik graag daarbij.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Hieronder volgt een lijstje met prijzen :[color=rgb(51, 51, 51)][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]- Dip dye ( Bleach ) : 5 euro[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Dip dye ( Bleach + Color ‘‘directions’’ ) : 7,50[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Clip in innaaien en aanbrengen : 5 euro[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Weaven\Verlengen halve hoofd ( Rubberlijm ) : 10 euro[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Weaven\Verlengen Full head ( Rubberlijm ) : 30 euro[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Weaven\Verlengen halve hoofd ( Sew-in ) : 25 euro[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Weaven\Verlengen Full head ( Sew-in ) : 50 euro[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Losse vlechten : 40 euro[color=rgb(51, 51, 51)][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]NEW :[color=rgb(51, 51, 51)][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]- Weave on wig cap ![color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]’‘AANRADER’’ mijn haar is 10 cm gegroeid sinds 3 maanden ![color=rgb(51, 51, 51)][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Wat is weave on wig cap :[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Het haar word op een wig cap geplakt met rubberlijm dus je haar raakt niet in contact met cosmetische producten.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]het haar word op model gemaakt hoe JIJ het wilt.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]aan de binnenkant worden er klemmetjes vastgemaakt zodat de pruik/wig goed vast zit op je hoofd.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Handige hiervan is :[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- niemand ziet het [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- je kan je eigen haar laten luchten als je slaapt[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- je kan je eigen haar vaker wassen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- je eigen haar komt niet in aanraking met cosmetische producten.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- je kan 3 maanden met een ‘‘Home-made wig’’ (ook wel genoemd)[color=rgb(51, 51, 51)][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3e,4e en 5e foto zijn een van ze ( en dat ben ik )[color=rgb(51, 51, 51)][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]LET OP : Als je voor Sew-in gaat dan moet je je haar al hebben ingevlochten.[color=rgb(51, 51, 51)][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Als je vragen hebt hoor ik het graag !

Email : Chilvia_@live.nl

dit mag in het ‘’ ik zoek topic ‘’.