ik zoek zo'n rieten flaphoed,

Nou, de titel zegt het al, ik zoek zo’n rieten zomerse flaphoed, liefst met een grote, brede, losse rand. Gewoon simpel, zonder tierlantijntjes enzo. Ik heb al even op internet gezocht maar ik kan er niet een vinden, weet een van jullie misschien waar ik er een kan kopen? Of misschien heb je er zelf wel een die je wil verkopen? (: x

straks weer bij de H&m enzo denk ik! C&A
V&D had ze altijd wel. maar denk dat je nog even moet wachten tot overal echt de lente collecties enzo zijn.

Piet Kerkhof?

http://www.newlook.com/sh…46316?icSort=-publishDate

http://www.newlook.com/sh…s/summer-trilby_207042216

in de new look dus :slightly_smiling_face:

maar denk dat je de meeste kans hebt op zoiets in de zomer …

ik zoek topic…

oh jaa, wachten tot de lente/zomer is wel een slim idee^^,

@BlingBlingPurse ooh ohkee. njaa ik zet niet zo vaak forums dus k wist t niet(:

ik heb er wel eentje die ik wil verkopen, zit alleen volgens mij wel een strik ofzo om. ik weet niet of je dat erg vind?

Haha, ik zoek ook een rieten flaphoed :slightly_smiling_face:

Maarja, ik weet dus ook niet waar je die moet halen…
Upje!

Ik wil er ook nog 1, maar dan een zwarte

v&d

kijk anders een op de markt, daar heb ik er ook 2 gekocht :slightly_smiling_face: (al was dat wel van de zomer…)

Wachten tot ze binnen komen bij de H&M, daar heb ik vorige zomer de mijne gehaald! Ik moet wel zeggen dat er bij mij veel van die ‘doorzichtige visdraadjes’ loskomen, echt irritant, ik moet ze er altijd afknippen.

denk dat je nog een paar weekjes te vroeg bent, maar daarna zul je ze waarschijnlijk OVERAL tegen komen :wink:

Ik wil zo’n rieten flaphoed met een zwarte band c:

Waarom zou je er nu een eentje moeten hebben dan :stuck_out_tongue: ?
Denk dat je beter kunt wachten als het wat warmer wordt… :slightly_smiling_face:

van de zomer hadden ze er één bij H&M, en zou idd even wachten totdat de zomercollectie in de winkels hangt.

kringloop

Ahh! Ik heb er vandaag eentje gekocht van de Accesorize.
Er zit alleen wel een panterprintrandje om gestikt, maar die kan ik vrij makkelijk weg halen en dan koop ik op de markt gewoon een zwart lint en dat komt het alemaal goed. :slightly_smiling_face: