Ik zoek topic dus slotje

Wat bedoelt men hiermee , Ik snap niks van deze site

Nou… er is een ik-zoek topic. Dus op het topic dat er gemaakt is mag een slotje.

Ah dus eigelijk gewoon dat je topic niet nodig is omdat het op het ikzoektopic moet :d ? als ik het goed snap , danku :d

Dit hoort bij Girlscene denk ik, niet bij Fashion. Heb je de regels al gelezen? Misschien dat je er dan meer van snapt. En verder; als iemand ergens naar zoekt, dus een topic opent van ‘weet iemand waar ik dit en dat kan vinden’, dan kan die vraag in het ‘ik zoek topic’ gesteld worden; er mogen eigenlijk geen nieuwe topics over gemaakt worden. En dus komt er dan een slotje op het topic en wordt de topicstartster naar het ik zoek topic verwezen:).

als mensen topics aan maken als; ‘ik zoek zo’n soort jurkje, weet iemand waar ik dat kan krijgen?’ kunnen ze die posts beter plaatsen in het ik-zoek-topic. en dan wordt je net geopende topic gesloten.

al werkt het ik-zoek-topic van geen kant, dus ik vind het altijd vrij lullig van de mods.

Is het trouwens niet handig om een Fashion-ik-zoek-topic te openen?
Heel veel mensen plaatsen dingen die in het ik-zoek topic moeten hier omdat het om een kledingstuk ofzo iets gaat, maar weten niet waar het te vinden is omdat het niet bij fashion staat.

oke ja bedankt en regels lezen, goed idee , ga ik meteen doen :d

En voortaan kun je hierover ook één van de mods noten. In dit geval mij, want ik heb je topic gesloten :slightly_smiling_face:

En @Moonstone, ik zal het even overleggen met de andere mods!