Ik-zoek-topic #7

Hoii,
Ik zoek al een poosje naar een ketting met hanger die open kan (zodat je er iets in kunt doen) Weet iemand waar ik die (goedkoop) kan kopen?:smiley:

ik had ooit van die chocola beertjes koekjes en in het buitenland waren er ook te koop met honing eroverheen

ik vroeg me af of het ook in NL ergens te koop was.

Dus ik zoek (kinder)koekjes met een honinglaagje

Ik zoek zo’n soort faux fur coat, en dan in het zwart.
Deze is van de forever21 en ze hebben er meerdere die ik gaaf vind maar allemaal helaas niet in een maatje 34. Ik zag dat ze op de H&M site een zwarte hebben maar vind 'm niet zo mooi. Als iemand een soortgelijke zoals deze weet maar dan in het zwart, laat het me weten! :slightly_smiling_face:

Bij de H&M in de aanbieding! voor 6 euries.

Ik zoek een zwarte high waisted jeans, met echte zakken. Ik wil er maximaal 50 euro voor uitgeven. Het liefst ook een merk of winkel waar ze kleine lengtematen hebben (ik heb lengtemaat 29)

Ik wist niet dat het zo lastig kon zijn :sweat_smile: maar ik ben opzoek naar een rood skater/aline jurkje voor carnaval. Wil er dus niet heel veel geld aan uit geven.

Zoiets als dit :
https://www.google.nl/search?q=skaterjurkje+rood&client=ms-android-samsung&source=android-browser&prmd=imsvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjDw8XIvcDKAhWGFCwKHbSsAU8Q_AUIBygB#imgrc=k0tmsIXXKWtYRM%3A

boohoo.com? Daar hebben ze een heleboel van dat soort jurkjes en het is geloof ik binnen een week hier in Nederland.

Ik ben op zoek naar goedkope tule! Het is voor carnaval en ik heb (denk ik) zo’n 50 meter nodig.

Hey!

Ik ben op zoek naar een ‘fake’ Michael Kors tas. Een meisje dat ik kende had het via een website gekocht, maar dat ben ik alweer vergeten. En ze zei dat ze de tas al vrij lang had, dus goeie kwaliteit.

Weet iemand waar je neppe Michael Kors tassen kan kopen?

Ik zoek voor het sporten een soort top (liefst mouwloos). Die zeg maar over je billen heen gaat, maar niet zo’n jurk-effect. Dus alleen een wat langere achterkant.
Zoiets: http://www.hm.com/nl/product/19061?article=19061-R#article=19061-B
Maar dan zonder mouwen dus.

Ik zoek stevige sleutelringen! Waar kun je dat kopen? :slightly_smiling_face:

Ik zoek kleine zilvere bloementjes oorbellen.
Iemand enig idee welke site/winkel ik dit kan vinden?

Ik zoek een pet zoals deze

Ik ben op zoek naar een Tommy Hilfiger trui. Het is een grijze met rode/blauwe streep aan de zijkant en tekst er op i.v.m. het 30 jarig bestaan/collectie van het merk. Iemand die weet waar ik deze kan kopen of hem verkoopt ? Maat S.

Ik zoek een airfryer voor 1 persoon. Heeft iemand een idee welke dan het meest geschikt is?

Alvast bedankt.

Ik zoek zwarte roosjesoorbellen! :slightly_smiling_face:

^Dat kon je een tijd terug bij de Six halen en Action had ze ook. Of ze ze nu nog hebben weet ik niet.

Hey!
Ik ben echt opzoek naar nike free run 5.0 schoenen en dan zwart wit weet iemand waar ik die kan kopen? Xx

Ik zoek spijker dungarees aka tuinbroeken, en dan in een echte winkel in Eindhoven of omgeving.

Nike free run schoenen: nike.com (mocht je ze daar niet zwart/wit vinden, kun je gewoon NikeID doen)

Dungarees: h&m heeft ze rond deze tijd wel eens in de uitverkoop, anders nog 2 maanden wachten tot ze weer bij de primark verkocht worden. Boohoo kan ook of eBay!

Ik ben zelf op zoek naar zo’n soort blouse, het liefst van een zijde-achtige stof. Bij Zalando hebben ze deze wel, maar 365 euro is iets boven m’n budget voor een blouse, dus onder de 40 euro zou geweldig zijn!