Ik zoek niet te enge (1ste) thriller

Ik zoek een leuke thriller die ik met vriendinnen (14,15 jaar)ga kijken. Ik wil eigenlijk geen horror, dus niet met bloed,monsters enz… Hij moet gewoon spannend zijn maar niet dood en dood eng :slightly_smiling_face:
Ik dacht misschien aan The woman in black of is die dan al te eng?

^ die wilde ik net zeggen. hij is niet heel eng vind ik maar er zitten gewoon vele schrikmomenten in waardoor je dus bijna de hele film in spanning zit haha.

De women in black is niet zo heel eng :slightly_smiling_face:
Okey ik heb de halve film maar gezien achter een kussen maar dat was omdat iedereen zei dat hij eng was XD
Het valt echt heel erg mee, een paar schrikmomenten verder niets :slightly_smiling_face:

Case 39.

Disturbia! Die is niet eng, maar wel heel leuk (:
Hij wordt op het einde pas een beetje spannend.

Ik heb trouwens van meerdere gehoord dat ze na the Woman in Black meerdere nachten niet konden slapen. Van mensen die ouder als mij zijn, en ik ben 18. Zelf heb ik hem niet gezien.

Thrillers zijn over het algemeen niet eng, maar vooral vies.

Weet iemand niet toevallig een HEEL enge? :stuck_out_tongue:

Haha, nee juist andersom. horrors zijn toch juist meestal wat viezer, terwijl thrillers meer ‘psychologisch’ zijn?

daar is een heel topic over! Engste film die je gezien hebt geloof ik, maar da tweet ik niet zeker.
Ik raad Eden Lake aan. De schreeuw van die jongen krijg ik echt neit meer uit mijn hoofd.

Klopt (:

dankjee :wink:

Drag me to the hell is een aanraden :slightly_smiling_face:

Maar films zoals

The Messengers
The Skeleton Key (Leuk einde (:
The butterfly effect
One missed call (Wel de japanse xD

En ik kan even op niks komen xD

Obsessed?

ik heb drag me to the hell (voor een deel gezien) ik vond hem al heeeellll eng, maar ik ben gewoon een watje:'D

Iemand nog thrillers die ongeveer even eng misschien zelfs minder eng als the woman in black??

Want sommige vriendinnen van mij willen dat echt niet :wink: Dus het moet nog wel te doen zijn, aub zonder nachtmerries erbij dus :grinning:

maar bedankt voor de snelle reacties!

Ohja klopt ook :")

Scream is niet overdreven eng vind ik zelf en toch een klassieker :0

Disturbia vind ik ook een goeie. The Skeleton Key vond ik redelijk eng, maar ik kon die nacht wel gewoon slapen. The Butterfly Effect.

Ik zou the Woman in Black ook niet zomaar aanraden. Ik vind dat namelijk nog best spooky, er zitten daar echt heel onverwachte schrikmomenten in. Ik ben zelf erg snel bang en ik kon er op zich wel van slapen, maar ook nog maar net.