Ik zoek iemand om te praten

Vorige week zondag heeft mijn bovenbuur(ik woon op een appartement) zelfmoord gepleegd,hij is van het 5de verdiep gesprongen en was meteen dood,er lag een enorme plas bloed en hij zag er niet uit (knieen naar binnen maar voeten vaan buiten),de politie is bij ons thuis gekomen en ik moest een hele verklaring afleggen,wat ik van hem wist of ik al iets vernomen had enz.Ook is het slachtoffer hulp langs geweest om te praten maar ik moet eerlijk zijn dat het niet help,ik wil liever met iemand rond mijn eigen leeftijd praten die ongeveer het zelfde heeft meegemaakt niet met iemand van 400 ofzo die niet weet hoe slecht ik me nu voel.
Dus nu via deze weg zoek ik iemand om via girlscene mail er over te praten die ong het zelfde heeft meegemaakt.Is er zo iemand hier?

Ik heb nog nooit zoiets van dichtbij meegemaakt ofzo, maar ik zou best willen praten <3
xxx

wow Sterkte meid! maar ik kan je niet helpen sorry heb nooit zoiets meegemaakt…

Ik heb het niet mee gemaakt, maar ik weet wel hoe fijn het is als je je verhaal kwijt kan, dus je mag mij benaderen als je daar behoefte aan hebt!
Sterkte!

Bedankt alle 3 maar ik ga toch liever praten die het zelfde heeft meegemaakt dat voelt gemakkelijker

Mijn buur is ook van het dak gesprongen… Ik heb hem wel niet zien springen of zien liggen, maar hij woonde naast ons en het terras en ons uitzicht heeft toch wel een tijdje een bittere nasmaak gehad… je kan me altijd een privébericht sturen, ik heb wel examens dus het kan een tijdje duren tegen dat ik antwoord.

Een klasgenoot/vriend van me heeft vorig jaar zelfmoord gepleegd, dat is wel niet helemaal hetzelfde maar het komt in de buurt. Je mag me altijd een berichtje sturen, als je wilt.

En natuurlijk sterkte gewenst!

oh wat naar, sterkte meis!

Een oom ven mij heeft vorig jaar zelfmoord gepleegd, niet helemaal hetzelfde maar je mag altijd noten <3

Sterkte!

Sterkte meid! <3

heel veel sterkte!

ik wil best met je praten, ik ben een half jaar geleden getuige geweest bij een ‘auto-ongeluk’ waar 1 vrouw geen zin meer had in haar leven dus besloot om tegen een andere auto aan te rijden waarin een man met 3 kinderen zaten. die vrouw, man en een jongetje van 9 zijn daarbij overleden. T’is niet helemaal hetzelfde maar ik weet wel ongeveer wat je bedoeld.