ik zoek iemand, hoe vind ik hem?

Heee.
Ik heb laatst in de kruitvat een jongen zien werken op een koopzondag. Hij stond achter dat kassa en we flirten heel erg met elkaar. (niet met woorden maar gewoon met de ogen) Ik zag hem meteen wel zitten. Nu vandaag, was het ook koopzondag in het winkelcentrum. Ik liep samen met mijn moeder, stiefvader en stiefbroertje de kruitvat binnen en daar stond hij weeer recht voor mijn neus. Hij keek me aan en liet meteen alles op de grond vallen. Daarna moesten we de heletijd lachen en toen liep ik weer verder zonder iets te zeggen wat misschien niet zo slim was, maar ik durfde niet met mijn moeder erbij…

Ik wil hem graag beter leren kennen maar weet niet op welke dagen hij werkt enz en ik weet niet eens hoe hij heet…

Hoe kom ik in contact met hem?? :blush:

Volgende koopzondag weer gaan en praatje met hem maken?

niet zo moeilijk toch? je weet waar die werkt.
als je m weer ziet zeg je gewoon ben je er nog alweer? met een lachje. Klaar.
zo komt t vanzelf, of juist niet. Maar aangezien hij mee lacht lijkt me dat van wel.

Ik kom daar niet zo vaak, maar ik zal volgende koopzondag wel gaan kijken of hij er weer is… Vind een gesprek met onbekenden starten altijd zo eng… ;$

Met mijn ex is het zelfs uitgegaan omdat ik soms gewoon echt stiltemomenten met hem had omdat ik soms wat verlegen van hem werd…
Ik wil sowieso een goede start!

idd gewoon weer een keer daarheen gaan, en dan weer een praatje maken. als hij een naamkaartje heeft kan je misschien ook even naar z’n naam gluren en zeggen: oh, mooie naam. ofzo. of als je heel fan van hem bent gewoon heel hyves/facebook afzoeken op zijn naam, al ben je wel gestoord als je dat zou doen moet ik zeggen :stuck_out_tongue:

Maar hij zal toch ook wel een keertje op een zaterdag/koop avond werken? Misschien kan je dan een keertje langs gaan. En als je nog geen actie durft te ondernemen. Kan je misschien gewoon iets aan hem vragen. Waar iets ligt ofzo?

hmm ja, gwn vragen of ze lolly’s hebben whahahah xd

Ga gewoon vaker langs om te kijken. Hoe moeilijk kan het zijn?

hmm zal ik een briefje in zn hand proppen met mijn nummer erop? ;$

Das wel leuk ja :slightly_smiling_face:

Haha ja dat is echt leuk!

Ik zou gewoon nog een keertje kijken of hij er op zondag weer is en proberen een praatje met hem aan te knopen.

Dat is inderdaad leuk. Misschien komt er wel je grote liefde uit! :’)

hahah okee dat doe ik! :stuck_out_tongue: Ik ga gewoon ernaartoe en als hij der is ik prop een briefje in zn hand en loop weg. Als hij smst of belt weet ik meteen dat hij interesse heeft… :slightly_smiling_face:

Heel gesprek tijdens het werken is altijd ook beetje ongemakkelijk. :stuck_out_tongue:

oeh ik ben benieuwd : )

hahh wel even vertellen hoe het afloopt he!

ja zeker hier posten hoe het is gegaan

Ooh leuk ik ben benieuwd hoe het afloopt :grin:

Wow respect als je dat doet ! Succes :grinning:

haha ja ik ben ook benieuwd hihi.
Zodra ik tijd heb ga ik gewoon ff kijken of hij er is. Misschien werkt hij wel de hele vakantie!!! :grinning:

Ik post het als ik het heb gedaan!