Ik zoek iemand, die ik heb ontmoet

Hallo allemaal, Deze vakantie heb ik een jongen ontmoet, maar ik kan hem op internet nergens vinden, ik weet alleen zijn voornaam(ward) en hoe hij eruit ziet (geen foto ) Kan iemand mij misschien hiermee helpen…

Liefs…

Nee ik kan je niet helpen.

Nee ik kan je niet helpen als dit het enigste is wat je ons vertelt. :cold_sweat:

… als je weet hoe hij eruit ziet zou je hem misschien beter even kunnen omschrijven?

Niet dat ik een Ward ken, ik wist überhaupt niet dat er mensen waren die zo heetten, anyway misschien herkennen andere mensen de beschrijving dan wel (:

Ik ken 1 Ward. Uit Groningen / Hoogezand :cold_sweat:

Ik vind wel 4 Wards uit groningen als ik die naam alleen intyp op facebook, ik wist niet eens dat er mensen bestonden met die naam, anyway, je moet even een betere omschrijving plaatsen

Hij is lang ongeveer 1.85 (denk ik), ongeveer 17/18 jaar en hij heeft een beetje donkerblond kort slaghaar. Hij heeft een broertje en een broer. :camera:

Uh. Met een naam alleen kom je niet ver.
Ga alle dingen die hij je heeft verteld eens na, waar hij vandaan komt, welke sport hij doet. Dan google je op een sportclub in zijn woonplaats oid?

en waar kwam deze mysterieuze ward vandaan?

Misschien een bericht plaatsen op de ''Spotted" facebook pagina van de plaats waar hij woont?

Ward de Jong? Eerste die ik tegenkwam op Facebook lol en voldoet een beetje aan de ‘beschrijving’. Wat klinkt dit ernstig, haha.

Als je weet waar hij woont, dan zoek je hem toch op Facebook? :slightly_smiling_face:

Is hij een beetje stevig?

Bedankt voor alle reacties, maar hij lijkt wel op die Ward de Jong maar dat is hem helaas niet. Hij heeft niet gezegd waar die woont, maar hij praatte wel een beetje met een accent :expressionless:

Een accent, wow nu weet ik het… Ja nee sorry, dit gaat echt niet werken vrees ik. Ik heb het ook ooit geprobeerd maar zonder woonplaats wordt het vrij onmogelijk.

Hahaa, ja ik weet ook wel dat ik zoek naar een speld in een megahooiberg, maar ik wil hem zo graag weer vinden, ik mis hem een beetje :face_with_raised_eyebrow:

Klonk het accent een beetje uit het zuiden, noorden of oosten?

Uhm… Ik denk meer noorden, die kant op :slightly_smiling_face:

Uhh een van mijn beste vrienden heet ward en hij praat met n flink accent , heb je hem in het buitenland ontmoet? italie toevallig ?