Ik zoek:Huispakken/Joggingspakken

Heey,
Ik zoek mooie huispakken en joggingspakken zoals victoria’s secret:
http://www.victoriassecre…27318&pagename=vsdWrapper en juicy couture.
Ik weet dat we bij de Hunkemoller en Livera ook huispakken hebben, maar die vind ik wat lomp :frowning_face:
Weten jullie toevallig waar je mooie huispakken kunt kopen waar je niet met creditcard hoeft te betalen??

Xs

Hebben ze bij H&M, Zara, Bershka, V&D, Bijenkorf enzo niets? :open_mouth:
Misschien moet je het voor de zekerheid ook eventjes bij het officiele ‘ik zoek-topic’ plaatsen, bij Verkoop :slightly_smiling_face:

:heart:

Ik snap nooit waarom mensen een ‘mooi’ huispas willen hebben. De grap van een huispak is toch juist dat je er afzichtelijk uitziet omdat je het huis niet uitgaat, of ben ik nou gek?

Ik heb zoiets vorig jaar bij de Vero Moda gekocht. H&M heeft zo’n pak in de sale staan 's ochtends.

Ik zou als ik jou was de gewone kleding winkels afgaan.

*kijkt naar wat ik nu aanheb en schrikt*
Hahaha,
men ik zie er niet uit,
maar ik begrijp 't wel hoor,
ik ben alleen te lui om moeite te doen om er thuis mooi uit te zien en er ook nog eens geld aan uit te geven XD

Eigenlijk zou ik het wel moeten doen… ^^’

:heart:

Haha dankjulliewel voor de reacties.
En ja ik zie er ook nooit uit als ik thuis zit, maar na de zoveelste geschrokken reactie van de postbode ga ik toch maar eens opzoek naar wat leuks & comfortabels :stuck_out_tongue:
Maar ja ik heb ook al wat gekeken bij H&M en helaas hebben wel geen bijenkorf en of zara waar ik woon :frowning_face: Maar ik zal inderaad de winkels in de gaten houden!! :wink:

TY very much! <3

Ik snap jou reactie wel, maar ik voel me prettiger als ik iets aan heb wat ik mooi vind staan bij mezelf. En ook al ben ik alleen thuis vind ik het fijner om iets leuks aan te hebben dat heel comfortabel zit & als ik dan langs de spiegel loop toch denk van “wat staat dat leuk”. Het is trouwens ook handig als ik even snel naar beneden ren om snel wat boodschapjes te doen of als er onverwachts visite op de stoep staat.

ik zoek topic,

en ik heb de mijne bij de blokker gehaald XD,

of gaat het je om het merk victoria en juicy ??
h&m heeft er volgens mij ook wel, hier zie ik de stad er vol mee hangen :wink:

Nee het gaat me niet om het merk, alleen de pasvorm :slightly_smiling_face:

Hey meiden
Wij zijn een nieuw label, oorspronkelijk uit Italie, en stylish tracksuits is helemaal ons ding :slight_smile: Zowel onze site als onze collectie is nu in de maak, maar we hangen binnen enkele maanden in de winkel! Keep u posted!
Grtjes

Excuses, vergeten het merk te benoemen :slight_smile: ESVY Couture!

Ik kwam deze oude post tegen, ik ben al zoooo lang op zoek naar een huispak, alleen dat Roy Donders gedoe zie ik.
Op [font=Verdana] kom ik alleen basic huispakken tegen.

Iemand anders nog andere ideeen?

Bij Roy Donders bestellen :wink:

^Mag je bij ik zoek topic onder Verkoop vragen, verder oud topic dus slotje!