Ik zoek hem maar weet zijn naam niet... #GEVONDEN

Hoi meiden!

Ik had deze week een cursus reanimeren en defibrilleren bij het Rode Kruis,
en had daar de eer om 3 uur lang naar een knàpperd te kijken.
Er waren nog 2 vriendinnen bij (geen liefje geloof ik, zo close waren ze niet)
maar ik weet zijn naam niet.
We hadden af en toe oogcontact (want meer kan je niet doen tijdens een cursus :grinning: )

Hebben jullie enig idee hoe ik zijn naam te weten kan komen? Ik denk dat hij wel uit de buurt komt,
en hoorde dat hij die cursus nodig had voor wat hij zou gaan doen, maar wat precies hoorde ik niet. Hij was iets ouder dan ik, rond de 20 en student. Hij mag het reanimeren alvast op mij oefenen… :wink:

Hebben jullie zoektips voor als je echt geen aanknopingspunt hebt, zoals een naam, plaats, school,…

Ik ben bang dat ik zijn gezicht zal vergeten…

xxx

Waar was het?

xxxxxxx(aangepast), Oost-Vlaanderen (België)

Ik dacht al om de lijst op te vragen van de deelnemers, maar kom op… :roll_eyes:

Hmm, als je geen naam hebt, kun je eigenlijk vrij weinig lijkt mij.

Je kunt op zich wel bellen om te vragen of je zijn gegevens mag omdat je nog wat vragen ofzo hebt?

Ik had maar 1 naam onthouden van de lijst toen ik mijn aanwezigheid tekende, en toen ik die opzocht (in de hoop dat hij het was) bleek dat het dat joch met zijn hoofdtelefoon was… :dry:

Had ik nou maar na hem binnen gekomen… :frowning_face:

Hij was net als ik cursist…

Misschien een oproepje op de Facebook van het Rode Kruis? :slightly_smiling_face:

Ik was nog aan de praat geraakt met een andere cursist die zij dat er veel deelnemers zouden komen (not…) want dat hij dat op de site ofzo had gezien.

Die man heeft dan toch echt goede zoek-skills want ik vindt er nergens wat van terug…

Het was trouwens een gratis cursus (12/08) en op de site staan enkele betalende cursussen… :frowning_face:

Aaaaah meestal ben ik lekker sneaky :grinning: Als het echt niet anders kan :grinning:

Je hebt toch van die spotted pagina’s op fb?

Ja maar die uit de regio wordt amper meer gebruikt… :frowning_face:

Wat zou het wachtwoord van het RK hun mail zijn? :grinning:
Alle inschrijvingen moesten via 1 e-mailadres doorgegeven worden…

Ow :frowning_face:

Als het echt niks wordt, dan stuur ik het RK een mail…
Genant…

Sorry hoor, maar dan ga je wel heel ver :’)

Vraag bij het rode kruis gewoon om alle mailadressen of gegevens, maar ga niet in hun mail inbreken.

Dit was sarcastisch… vandaar de smiley :wink:

Ik zou het rode kruis gewoon mailen :")
Wel met een goede smoes tho.

Ik denk dat dit ook de efficiëntste manier is. :grinning:

Ik heb de vrouw van de inschrijvingen gemaild…

Ik houdt jullie op de hoogte dames! :grinning: :upside_down_face: