Hey meiden,
ik weet niet zeker of dit relevant is voor deze pagina, maar ik ben opzoek naar leren zwarte hakken waar ik een heel jaar op zou kunnen lopen. Dus: zo comfortabel mogelijk. Iemand ervaring met (dure) goede hakken? Welk merk zouden jullie aanraden of welke winkel? Bij voorbaat dank!
p.s. ik ga morgen toevallig naar Utrecht en ik woon in Rotterdam, mochten jullie daar specifieke schoenenwinkels weten
VanHaren ben ik altijd tevreden over! En ook niet eens zo duur!
Bedankt voor je reactie. Ik zoek alleen echt schoenen die helemaal naar je voet vormen, zoiets als geox, maar dan alsnog een mooi model (geox had vorige jaar nog een mooi model maar kan die nergens meer vinden). Maakt ook niet uit als het veel kost!
Ik weet niet hoe hoog je ze wilt… Ik ben erg tevreden met het merk ‘No Stress’. Ik heb een paar enkellaarjes met een hak daarvan en ze lopen hemels. Zijn o.a. bij Manfield te koop. Ik kan je Geox alvast afraden. Na een paar maanden heb ik Geox ballerina’s weg kunnen gooien, omdat ze juist niet ‘ademde’.
Tamaris? (merk) weet even niet of die winkel in Utrecht zitte
Tamaris ja! En anders bij de Durlinger of Van Dalen (een winkel in Maastricht, geen idee of je die ook in andere steden hebt)
Sacha?
Dit zit sowieso in R’dam en hebben veel zwart leren dingen, als het niet in de winkel staat, dan wel online.
Sommige dingen zijn wat opvallend, maar sommige ook heel normaal. Ik doe er lang mee en heb nooit pijn aan mijn voeten (zelfs bij 10-13 cm hak). Ze zijn iets duurder dan van Haren, maar nog steeds voor schoenen best goedkoop vind ik.
Ik vind ze iig godelijk zitten en ben er altijd heel blij mee. Gister weer een nieuw paar gekocht (in R’dam).
Gabor zit ook heerlijk.
Misschien Dolcis of Manfield? Bij de Dolcis zie ik altijd wel leuke, mooi en wat duurdere schoenen.
Ik zoek topic!
Invito! <3
Ik hoor vaak dit merk op mijn werk vallen. Dat het een goed merk is met een fijne voetbed.