Ik zoek goede bedden

Nou ik vroeg me af of jullie wat goede beddenmerken kennen die bedden verkopen van onder de 1000 euro?

Ik wil namelijk een nieuw bed, en dit keer een kwalitatieve. En hij moet ook mooi zijn. Om de een of andere reden gaan kwalitatief en mooi niet goed samen als het om bedden gaat, maargoed.

Auping heeft trouwens geen mooie bedden van onder de 1000 euro, dus neem niet de moeite om die te noemen :wink:
En volgensmij heeft Hastens helemaal geen bedden van onder de 1000 euro.

Ikea?

idd Ikea, Leenbakker

beterbed; leenbakker; ikea;

& als je n goed bed wilt, dan is n matras echt wel belangrijker als n bed… want dáar lig je op :slightly_smiling_face:

Zelf zou ik leenbakker of ikea niet echt kwalitatief noemen… Plus zijn die pas echt lelijk. Ik heb nu al een paar jaar een ikea bed en die is he-le-maal uit elkaar gevallen.

Matras is wel belangrijk ja, maar een bedbodem is even belangrijk. En als je een goede bedbodem koopt past die meestal alleen op een bed van datzelfde merk.

beter bed, slaapkamercentrum

ik begin me nu dus echt af te vragen wat jij met je bed doet… xD

OT: ga gewoon proefliggen in een grote bedden winkel… of anders naar
de Hastens store maar die bedden zijn wel duur…

Uh, ja ik vind een matras wel belangrijker. Ik heb zelf een Tempur matras. dus daar zou ik dan ook een bed van nemen. Maar ik weet niet of die duurder zijn dan 1000 euro. dus eigenlijk heb je hier niets aan :stuck_out_tongue:

van mij komt bij leenbakker weg.
ik ben er super blij mee, 160x200 in totaal kostte ie 400 euro
maar dat was toen een aanbieding
het is een boxspring met goeie matrassen

ik heb nu half jaartje een bed van de kwantum,
werkt supeer hoor,
+ hij is mooi hoor!:slight_smile:
&& matras hebben wij volgensmij bij leenbakker gehaald; alleen dat weet k niet helemaal zeker, ze zijn iniedergeval niet het zelfde merk!:open_mouth:

xx