Ik zoek foundation voor héle lichte huid, iemand?

heee allemaal!
ik heb een hele lichte huid en zit altijd met het probleem dat de foundation te donker is… ik moet dan al mn nek meenemen maar ook dan zit het er niet echt bepaald natuurlijk uit en krijg ik vaak zon bruine/oranje uitziende huid.
niet bepaald mooi dus,

dus, weet iemand een goede foundation die erg licht is?

liefsss

Ik heb ook een hele lichte huid en gebruik foundation van bobby brown in de kleur albaster, te koop bij de bijenkorf. 40 euro voor een potje, daar doe ik ongeveer 5 maanden mee.

Trouwens, MAC heeft ook hele lichte kleuren, maar ik was daar niet zo tevreden mee omdat ie vlekt.

Dat kost je bijna 100 euro elk jaar o_o

@1207, ik moet zeggen dat ik het ook wel erg veel vind, ik heb nu ene foundation van clicnique die al iets van 25 euro koste wat ik al erg veel vond,
en sommige zeggen dat hema foundaton wel heel licht is, klopt, maar ik heb een erg slechte huid en daarvan kreeg ik nog meer puistjes dan ik al heb…

Dr hauschka heeft een foundation met kleur 00, misschien is dat wat?

^ is die goed, of heb je hem zelf toevallig? :slightly_smiling_face:

als je een hele goedkope wil, essence clear & matt nr 01 porcelain

Ja klopt, het is een hoop geld, maar het is wel een hele goede foundation die je huid niet verstopt.

Dr Hauschka porselain skin ofzo, die is echt spierwit. Kost ongeveer 16 euro voor een middelgrote tube.

Gosh heeft ook een paar hele lichte foundations

Ik heb die van MAC, daar hebben ze echt heel heel lichte kleuren!
Gaat je wel zo’n 30 euro kosten, maar je doet er erg lang mee :slightly_smiling_face:

ik heb ook een lichte huid en ik gebruik: l’oréal foundation infallible 16 hours, ze zijn best wel goed en ruiken lekker :slightly_smiling_face:

Catrice (bij kruidvat) heeft ook hele lichte tinten. En het is heel goedkoop. (rond de 6 euro)

http://forum.girlscene.nl…oop_/list_messages/198329

Moet je hier even kijken, ik heb er daar ook een besteld en die zijn perfect voor een lichte huid.

Ik heb ook een hele lichte huid en ik gebruik de Affinitone foundationv van Maybelline in ‘opal rose’, misschien is dat iets?

ik gebruik de lichtste van de Rival De Loop maar die is volgens mij alleen in duitsland verkrijgbaar! hij is wel enorm goedkoop (iets van 2,50 ofzo) en ik vind hem heel fijn

Bij mijn (ja niet mijn maar oké je snapt het) Douglas hebben ze zo’n advies iets. Dan helpen ze je met de juiste kleur uitzoeken enzo :grin:

Catrice Photo Finish heeft best lichte tinten, en heeft geen oranje erin zitten. Het zijn meer zandkleurtjes dan van die oranje kleurtjes.

Misschien kun je aziatische, met bleek, nemen. Die willen wit zijn. Maar het maakt je niet lichter als je al zo licht bent natuurlijk!