Ik zoek een zeehond-knuffel al klinkt dit misschien gek

Hoi meiden…
Hierbij een hele rare vraag ( en ik vind t niet geschikt voor 't ik-zoek-topic)
Dit is best serieus bedoeld.
Ik ben opzoek naar een zeehond (knuffel) ongeveer 30 cm lang op de label staat :
IMPAG BV
p.o box 29
9370 AA Winschoten

In het verleden heb ik er al lang naar gezocht, ook via het bedrijf dat niet meer lijkt te bestaan…via ebay marktplaats etc.
Heb jij toevallig deze knuffel thuis liggen ergens en ben je bereid heb te verkopen? Dan heb ik er veel belang bij !

http://s7.postimage.org/ox4uk8rlj/Denemarken_2009_321.jpg

Ik weet dat ik rare reacties zal krijgen, maar er zit ontzettend veel emotionele waarde aan het vinden van een duplicaat.

Liefs

Oh je wilt niet weten hoe erg ik de nijging om “GEK” te posten, puur om jou te jennen, moest onderdrukken. Maar omdat je zo serieus bent zal ik het niet doen. Ik weet het niet, sorry. Moet het specifiek die knuffel zijn? Denk het wel he? Succes in ieder geval, up!

Ik kan je niet helpen. Succes met zoeken! (:

Hmm hij komt me wel ergens bekend voor :’)
Ik zal morgen even voor je gaan kijken in mijn gigantische knuffel verzameling!

ik vind je niet gek :slightly_smiling_face:

ik kan je niet verder helpen!
maar ik hoop voor je dat je er eentje zult vinden.
succes ermee!

Heb je geen betere foto’s? Waar heb je hem vandaan?

Succes!

Nee sorry, maar up voor jou!

Waar had je hem gekocht? Ik herken 'm niet, maar veel succes!

Ik heb hem toen ik twee jaar was gekregen van een soldaat , voordat hij naar Irak ging…Een hele poos geleden alweer, maar ik moet en zal dezelfde ooit weer krijgen…Vandaar dat ik het via Girlscene probeer.
Iedereen die me probeert te helpen, ontzettend bedankt !

En ik weet dat het gek is…

OMG, serieus? Ik heb echt vrijdag de kringloop oude spullen laten ophalen en daar zat exact zo’n knuffel bij, in een zak…

Oh, ik vind dit echt heel erg. Ik kan dinsdag nog even voor je kijken of 'ie er toevallig niet tussen zat, omdat ik een paar heb bewaart, maar ik ben bang van niet…

Je zou wel echt een held zijn als je zou kijken, maar je bent er natuurlijk niet tot verplicht!

Ik struin ook bijna wekelijks de tweedehands winkeltjes af voor zo’n knuffel (+ mijn familie…)

Ja, ik ben dinsdag pas weer in mijn moeders huis, dus dan zal ik voor je kijken.

^ of je moet de contactgegevens van die kringloop aan gingerattack geven, dat zij hun kan bellen met de vraag of hij daar ligt?

moet niks natuurlijk, maar ik denk alleen even mee (:

Heuj, mijn ouders wonen daar (Winschoten).
Ik heb even research gedaan, want op dat adres heb ik nooit een po box of iets van dat bedrijf gekend. Het is inderdaad gesloten, maar in t bericht stond ook dat er nog wel vestigingen in oost-europa schijnen te zijn, maar daar kon ik niks over vinden.
Heel raar dat er nog wel een oud telefoonnummer is, heb je die ook al geprobeerd? :open_mouth:
Ik kan mijn ouders wel even vragen morgen, misschien dat die iets meer weten over dat bedrijf.

volgens mij had ik zoiets, geen idee of ik die nog heb.
titel moet duidelijker btw

Ik kan de titel niet wijzigen , excuus, maar nu staat er wel een spellingfout ?

Valt mee hoor, ik snap dat als je er emotionele waarde aan hecht je er heel ver voor wilt gaan. Maar hoe ben je hem kwijt geraakt dan?

klopt, het is al wat later XD