Ik zoek een strapless bh!

Ik heb voor mijn gala het perfecte jurkje gevonden, maakt me tien keer slanker dan dat ik ben, laat mijn benen er langer uit zien en maakt me bruin.
Het jurkje heeft een stukje open rug, en een haltertop, nu ben ik op zoek naar een strapless bh, die het liefste ook nog een beetje push up heeft(ben niet echt gezegend met twee volle boobs)
Weet iemand waar ik die kan vinden? Prijs maakt niet zo veel uit, heb er best wel wat voor over.

Het is trouwens dit jurkje, zodat je een beetje kan zien wat ik bedoel met de rug
http://www.asos.com/Lipsy…ze=200&sort=-1&clr=Sienna

Wie oo wie kan mij helpen?

Heb je al bij Hunkemoller, Livera gekeken?

Er was een poosje geleden een artikel op de homepage van girlscene over zulke BH’s bij de Hunkemoller, ik zal hem even op zoeken voor je!

Ik heb er laatst een gekocht bij Hunkemoller.

Ik kan het artikel niet vinden, maar zoals velen al zeiden; bij de Hunkemoller

eigenlijk moet dit in het ikzoek topic maar mensen kunnen niet eens iets normaal vragen zonder : zoekfunctie, ik zoek topic reacties te krijgen

maar ot: moet je een strapless bh of een halter bh, want halter lijkt me beter bij dat jurkje. bij h&m had ik ze laatst nog gezien, maar ik weet zeker dat hunkemoller of livera ze ook heeft

Dit artikel? : Klik

loliepopje, daar heb je gelijk in, daar had ik beter deze vraag neer kunnen zetten.

Een halter heb ik al aan gedacht, maar na het gala gaan we uit, dan heb ik een jurkje met een band die over één schouder loopt. Ik ben niet van plan om van bh te wisselen (voor het omkleden is er een aparte ruimte ter beschikking gesteld.)

Ik heb een perfecte van de Hema.

je kan ook gewoon een bh met halter model nemen die dus het zelfde loopt als je jurk die heb je bij de h&m en dat geeft toch wat meer puch up effect als een strapless bh en anders heb je ook van die plakkers…!:slight_smile:

Ik heb vorig jaar/ 2 jaar geleden bij de Livera een bh gekocht die je op veel verschillende manieren kon dragen,
strapless, je kon de bandjes om je buik kruisen, maar ook laag over je rug voor zo’n jurk/shirt met zo’n open rug.
Hij was toen afgeprijsd voor 15 euro :grinning:

Maar ik denk dat ze ze nog steeds wel hebben, en ik hoorde ook van iemand dat ze ze bij de Hunkemoller hebben.
Hij is echt ideaal. Ideetje?

ik heb er een van de hunkemoller

http://www.hunkemoller.nl/productcontent/productthumbimages/77402_thumb3.jpg

Hunkemoller, Livera, Hema, H&M, …
eigenlijk in heel veel winkels wel.

H&M :relieved:

Bij bijna iedere lingeriewinkel

ik denk dat als je een strapless bh draagt bij dat jurkje, je de bh er nog door zult zien, mss draag je beter een plak bh ofzo

ohh oke, ja dan is een straples beter

Ik heb er gewoon een van de H&M, niks mis mee en was niet duur :stuck_out_tongue:

strapless bh’s kun je overal kopen.
kijk eens bij de h&m of de hunkenmoller
dit hoort trouwens in het ik-zoek topic
#