Ik zoek een muts uit de CosmoGirl van deze maand!

Heeey iedereen,

In de CosmoGirl van deze maand stond op pagina 72, een witte muts met oortjes van Barts. Ik heb geen foto, want ik kan hem dus niet vinden op internet, maar hij was van wit nepbont, met grijs-zwarte puntjes, oortjes, en 2 touwtjes met pompons eraan. Ik was eigenlijk meteen verliefd op deze muts, alleen kan ik hem dus niet vinden! Ook op de CosmoGirl website was niks te vinden :frowning_face:

Duss, lang verhaal kort, weet 1 van jullie misschien waar ik deze muts kan kopen, en heb je er dan een link bij? Barts.com en de meeste andere webshops hebben hem (gek genoeg…) niet, maar misschien weten jullie wat, of heb je hem laatste nog ergens gezien?

Alvast heeel erg bedankt!

xxx

als het goed is staan meestal verkoopadressen/telefoonnummers, dan kan je daar het best naartoe bellen en vragen waar ze die verkopen.

Ze geven alleen de standaard website van Barts, en daar staat ie dus niet op :S staat geen telefoon nummer bij…

Ohja ik zie het. misschien even telefoonnummer op de website opzoeken? of anders in sportwinkels waar zo ook skikleding verkopen.

Algemeen “Ik zoek” topic.