Ik zoek een laptop.

Hee!

Ik weet niet of hierover al een forum is maar de zoekfunctie werkt niet :s.

Ik zoek een laptop, ik wil rond September (Mijn verjaardag) een nieuwe laptop kopen ik wil het volgende

-Minimaal 2 gb intern geheugen
-Minimaal 320 gb

• Max 500 euro
    -Geschikt voor OA school (word, pp enzo) Internet, en games.
    -Eventueel een webcam.
  • Moet tegen een stootje kunnen (ben nogal stuntelig)
    Weten jullie een fijne laptop in deze prijs?

Ik heb een packard bell laptop, ik ben er tot nu toe heel tevreden over. Er zit ook een webcam in enzo, er staat ook een proefversie van word op maar powerpoint nog niet. Maar volgens mij is het altijd zo dat je voor word enzo een word pakket moet kopen dan heb je word, powerpoint en excel. Succes in ieder geval!

Hihi, ik heb nu al een Packerd Bell een hele fijne computer, maar langzamerhand is begint hij sloom te worden en laat het toetsenbord los. Ik wou al kijken voor een Packerd Bell maar ik vind er weinig over.

Bij mijn zusje (ze heeft dezelfde laptop als mij) laten een paar toetsen ook los, ik heb ook een toshiba laptop gehad en die werd na een tijdje ook sloom dus ik denk dat dat misschien bij andere merken ook is

Ik heb een asus met ingebouwde webcam (type weet ik zo niet), in mei heb ik hem al 3 jaar. Ik reis er mee op en neer en ik ben niet echt een zuinig aangelegd persoon dus hij krijgt redelijk wat te verduren. Ik had 2 jaar garantie en heb hem na die 2 jaar een keer opgestuurd voor reparatie. De garantieperiode was eigenlijk al verlopen maar daar deden ze niet moeilijk over. Had niet verwacht dat ie het zo lang zou volhouden, ben er heel tevreden mee.

Hier moet ik wel bij vertellen dat ik een aantal keer door een kennis stof eruit heb laten zuigen en opnieuw geïnstalleerd is qua software.

http://www.bol.com/nl/p/c…00000011887713/index.html

Ik heb er ongeveer zo eentje en ben nog steeds erg tevreden.

Hihi dankjewel! Is er ook iemand die ervaring heeft met de Dell Inspiron 15

Ik heb de Dell Inspiron 15 R en ben er heel tevreden over. Ik neem hem elke dag mee voor mijn opleiding, hij past in een zo’n normale eastpack-tas, wat heel handig is! Misschien kan je op google een paar reviews opzoeken en via dat beslissen of het een goede laptop voor je is. Ik weet namelijk niet wat je wil weten over deze laptop en ben verder ook niet super technisch of wat dan ook.

In de aldi hebben ze ook af en toe laptops. Deze kosten meestal veel minder in tegenstelling tot andere laptops en je hebt er veel meer geheugen, betere besturingssystemen etc voor. Ook staat er zowiezo standaard word, ppt, … nzo op wat bij andere laptops niet het geval is. Maar ja sommige mensen willen er daar geen van omdat het zogezegd geen merk is… Maar als je een goede laptop wilt voor een lage prijs zou ik toch eens kijken!