ik zoek een laptop

Hey meiden! ik wist niet goed waar ik dit neer kon zetten dus zet ik het maar hier neer.

ik ben namelijk opzoek naar een laptop maar ben zo slecht in de goede kiezen…
Ik zoek naar een laptop die:

• snel is
  • lang mee gaat (batterij)
  • (erg) licht is
  • tussen 200-250 euro kost

iemand die een hele fijne laptop heeft en mij tips kan geven? :slightly_smiling_face:

alvast bedankt!!

Licht eraan waar je het voor wilt gebruiken, gewoon voor school of gamen? Als je gewoon voor school nodig hebt en verslagen etc wilt maken dan raad ik een chromebook aan. Voor gamen zou ik toshiba of alienware maar alienware is wat aan de dure kant hahah. Gewoon laptops opzoeken, recensies lezen en kijken wat voor specificaties je nou precies wilt. Succes!

Ik wil hem gewoon voor school! in principe hoef ik ook echt alleen maar op word te zitten, en af en toe iets op internet op te zoeken of te mailen verder niets

dankje voor je hulp!

Ohhh dan raad ik 100% zeker een chromebook aan hahah. Een chromebook is perfect voor je!

Nee geen Chromebook!! Echt een kut ding. Je kan zonder internet niet op word! En eigenlijk niks doen.

Persoonlijk zou ik nooit een laptop kopen die goedkoper is dan 400 euro, maar dat komt ook doordat ik meer met mijn laptop doe dan alleen word gebruiken en een beetje internetten. Ik weet daarom ook niet veel van de goedkopere laptops, maar misschien heb je hier wat aan: http://www.laptopshop.nl/advies/goedkope-laptops.html

En anders misschien een tweedehands laptop? Kan je een hoop geld schelen en even goed werken. Houd er wel rekening mee dat je vaak een microsoft office pakket erbij moet kopen (voor word enzo) en dat kost vaak ook nog een hoop geld.

Je kan op coolblue kijken, daar hebben ze goede laptops voor weinig geld