Ik zoek een jongen uit Rotterdam

Oke nu ik dit topic aanmaak lijkt het een beetje zinloos want de kans is klein dat ik hem vind.
Ik heb een hele leuke jongen leren kennen op omegle, we hebben heel lang gepraat totdat de verbinding weg viel. Nu ben ik dus eigenlijk opzoek naar hem en hoop dat één van jullie hem kent?
Hij heet Vincent en woont in Rotterdam. Hij wordt 30 december 17. Verder weet ik alleen dat hij mbo doet. Iemand die het misschien weet?

Misschien helpt dit http://omegle.missedconnections.com/ :slightly_smiling_face:?

Thanks ik zal het ook hier proberen!

Me 2, maar Rotterdam is groot :’) Succes met je zoektocht TS.

Langs alle zoekopdrachten ‘Vincent Rotterdam mbo’ van facebook gaan? :’) Ik zie geen andere optie

dit soort topics volg ik altijd van het begin tot het eind :’)

maar ik ben nog nooit in Rotterdam geweest, dus succes!
ik volg iig haha

HO
WACHT

OMEGLE IS TOCH NEP?:face_with_raised_eyebrow:!!!

Oh nee lama
dat is dat andere
ik weet niet meer hoe het heet haha

rotterdam noord, West?

Zucht, weet ik niet helaas.
Bedankt voor al jullie reacties iig!(:

Sorry ik kan je niet helpen, maar ik ga dit wel volgen. Heb je Facebook al geprobeerd?

Ahw succes meis! Ik zou je niet kunnen helpen, sorry.

Ja maar ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik moet zoeken, aangezien ik geen achternaam weet enzo.
Ik denk dat ik de 30ste maar ga kijken op facebook/twitter/instagram naar iedereen die iets post met #jarig haha.

Ik woon niet in Rotterdam dus veel succes! Ik ga het ook even volgen :slightly_smiling_face: Misschien kan je wat meer informatie geven over zijn uiterlijk? Haarkleur, ogen, huidskleur etc

Ik voel met echt heel dom, maar ik weet bijna niks.
Hij heeft iig wel een zus, dus als hier meiden zijn met een broertje Vincent meld je dan haha.

Niemand nog tips hoe ik hem zou kunnen vinden ?:frowning_face:

Ah jammer haha, ik hoop dat je hem vindt! :slightly_smiling_face:

Hahaha nee ik heb hem überhaupt niet op cam gezien ofzo! We hadden gewoon een heel leuk gesprek en daarom vind ik het een leuke jongen, als hij er nou ook nog leuk uitziet haha :slightly_smiling_face:

iemand?