Ik zoek een huisgenootje voor in utrecht !

hallo ladies
ten eerste, weet ik niet of dit geplaatst mag worden.
nougoed zoals mn titel al zegt zoek ik een huisgenoot(en) voor aankomend jaar vanaf september in utrecht.
ikzelf woon in limburg, maar ik kom heel vaak in utrecht en ben helemaal verliefd op deze stad, dus de keuze om hier te gaan studeren aan de hogeschool van utrecht was snel gemaakt.
ik heb gekeken voor kamers, maa ik vind dit veelste duur voor wat je ervoor krijgt.
nu ben ik voor appartementjes aan t kijken met 2 slaapkamers en deze prijzen gedeeld zijn hartstikke te doen en dan heb je een heel appartementje voor jezelf zonder te delen en mini kamertjes.
of een huis waarin meerdere meiden inkunnen, zo spaar je de kosten in utrecht een beetje.
als iemand interesse heeft laat het me weten":wink:
xxxxx

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/algemeen-op-kamers-topic-2-237476.0.html :grinning:

Ik heb ook nog een kamer nodig in Utrecht!
Maar ik zou wel liever een huis met meerdere huisgenoten willen, ik ben namelijk best wel slecht in alleen zijn (ik ben niet clingy of creepy ofzo hoor, maar zou nooit gewoon in mn uppie op een kamer willen zitten)
Dusss ik heb zeer interesse!

@torquay daar heb ik al gekeken, maar is een te algemeen forum
en ik wil specifiek antwoord op mijn issue, vandaar dat ik een eigen topic heb gestart
maar ik zal dit bericht daar ook plaatsen :wink:

@saarzel super ! ja dat heb ik ook liever lijkt me ook keigezellig, maar als t niet anders kan wil ik graag samenwonen met een leuke lieve meid, dat maakt de stap na utrecht ook minder heftig want ik ken niemand uit mijn omgeving die erheen vertrekt

Het mag alsnog in het algemene topic.