Ik zoek een formeel jurkje

Hai,
Ik heb volgende week de uitreiking van mijn cambridge diploma en we moesten allemaal een beetje formeel komen (geen cocktaildresses ofzo) Maar ik heb niet echt nette kleren dus ik zoek een leuk, net jurkje dat ik ook gewoon normaal aan kan doen, dus post maar als je nog een leuk jurkje weet!

Ga dan winkelen.
In de stad zie je genoeg jurkjes.

asos.com (:

Sorry, off topic, maar is het erg kut om je diploma daarvoor te halen? Ik heb volgend jaar het examen en ze zitten me gek te maken dat het super moeilijk is, terwijl ik zoiets heb van… mwoaaaa, haha.

koop een taillerok?
bij de h&m heb je ze alle soorten en maten en prijzen. basic shirtje er op, mooie hakken.
zijn ook te dragen met dagelijks leven vind ik

@blondie; ik weet niet hoe het bij jouw school werkt, maar bij mij moet je meteen van tto af als je het niet haalt, dus ik was best wel zenuwachtig, daarom heb ik denk ook 'maar" een c, maar ik vond het niet heel moeilijk omdat wij in de les veel hadden geoefend en ook op www.flo-joe.co.uk (echt een domme titel voor je site maar daar staan allemaal english in use oefeningen op) in iedergeval alvast succes voor volgend jaar, je haalt het vast en zeker!

@visual: bedankt voor je reactie, helaas mag ik niet bestellen via het internet =(

indd gewoon een taillerok halen met een leuk shirtje en mooie hakken en als het dan minder weer is een blazertje erop. Ook makkelijk zo te dragen

Peek & Cloppenburg.

Ligt eraan hoe goed je in engels bent ; ) Ik ben geslaagd toen (ben niet echt geweldig goed in engels, maar ook niet slecht), met 71% (56% moest volgenmij om het te halen), maar er waren ook mensen gezakt. Ik heb trouwens advanced gedaan, je hebt ook makkelijkere (en vast ook nog wel moeilijkere?).

En ik zou ook een taillerok kopen ja! En anders naar de h&m ofzo, daar is echt van alles. Ik heb een jurkje met een crème beetje glanzende bovenkant, dan een zwarte band om je taille en een beetje uitlopende zwarte rok eronder. Die zou ik aan doen bij zoiets en die heb ik laatst ook nog zien hangen! (Staat niet op de site.)

Ik heb trouwens het CAE examen gedaan, maar bij ons was je vanaf 60 punten geslaagd, en bij ons waren er ook mensen gezakt maar even on topic, ik zal eens bij de H&M gaan kijken!

Heel erg bedankt! Ik doe ook CAE. Nou ja komt wel goed :slightly_smiling_face:

Ow, 60% kan ook wel hoor ; ) Tis alweer anderhalf jaar geleden, weet het niet meer! Neem aan dat die regels overal gelijk zijn ; )
Maar genoeg daarover, haha.

Je kunt natuurlijk bij de H&M en Zara etc kijken, waar je met een beetje creativiteit ook nog wel een aparte maar formele outfit kan vinden, maar ik koop wel eens vaker kleding van Loreak Mendian, Kling of Nümph die deze keer ook een paar leuke LBD’s hebben die je ook ‘normaal’ kan dragen. Ik weet alleen niet waar die merken overal te koop zijn…

Een taillerok met een leuk basic shirtje kan makkelijk.