Ik zoek een film

Die film gaat zegmaar zo

een vrouw met rood haar, vrouw1, vind de ware man en dan trouwen ze. 20 jaar later ofzo is ze dik en oud, en haar man krijgt een affaire met vrouw2. Uiteindelijk trouwen haar exman en die blonde vrouw2. Maar dan is die roodharige vrouw weer opeens mooi, dun en jong. Nou blijkt dus dat ze een drankje heeft genomen waardoor je eeuwig jong blijft. Die vrouw2 neemt dat ook, en dan gaan ze zegmaar vechten om die man. Die man word helemaal creepy, want vrouw1 had een heel gat in d’r buik en vrouw2 had geen hartslag en haar nekgebroken xD. Hij gaat in Zwitserland wonen met een andere vrouw en krijgt allemaal kinderen enzo. (dat zie je niet in de film) En dan opeens is er de begrafenis van die man, en die 2 vrouwen zitten daar dan ook bij. Het is iig een komedie. Heeft iemand een idee hoe deze film heet?

OOOOOOO
Untill Death becomes her :grin:

Die is zo leuk

Oe, die film klinkt best leuk!

Is hij ook n_n
Met Goldie Hawn, ik vind haar zo geweldig he ;p

O ik dank jullie voor altijd <3

ikbedoel jou xD

Haha graag gedaan hoor ;p

Ik zoek een film maar weet de titel niet meer. Het is best wel een oude film, geloof ik. Het gaat over een klein meisje dat best wel arm is. En dan valt ze in slaap op dr kamertje en dan wordt ze wakker in een soort indisch paradijs ofzoiets. Ik dacht dat het iets met princess was…

de kleine prinses / a little princess ??

jaaaa dankje!