Ik zoek een film, maar weet de titel niet meer, help?

Ik heb deze film jaren geleden eens gezien en wil hem graag nog een keer kijken, alleen heb ik geen idee hoe die heet of wie er in spelen.
De film speelt zich af in Amerika, in een niet al te grote stad geloof ik. En het volgt 3 leerlingen van een high school waarvan er 2 zwaar verslaaft aan de drugs zijn. De derde persoon is dat niet, maar hij is al jaren verliefd op een meisje die wel aan de drugs zit. Op het einde besluit het meisje te stoppen met de drugs, en besluit die andere jongen die geen drugs nam een keer drugs te nemen alleen is die na die ene keer gelijk verslaafd.
Iemand enig idee welke film ik bedoel?

geen idee, sorry. maar ik zou het ook wel willen weten dus upje :slightly_smiling_face:

Komt me heeel bekend voor…

pff, geen idee, maar ik wil 't nu ook wel weten!

Geen flauw idee :'x
Up!

klinkt wel een leuke film

+1 maar geen idee welke het is sorry

Geen idee welke het is, ik wil de titel ook wel weten. Lijkt me een leuke film.

Ik heb een beetje op internet zitten kijken naar drug films, maar kon niet erg veel vinden wat bij de beschrijving in de buurt kwam. Nja deze wel, ‘christiane f’ maar daarin komt volgens mij veel meer drama voor dan dat je beschreef… anders moet je even kijken op dit forum (is al van lang geleden, maar wie weet staat hij erbij!): http://partyflock.nl/topic/670330/PAGE/14.html

Christiane F is Duits.

^ Ah okee, hmm dan weet ik het ook niet x] heb m’n best gedaan :stuck_out_tongue: ben ook wel benieuwd hoe hij heet want lijkt me wel een interessante film :slightly_smiling_face:

ik heb geen idee hoe die heet… maar het lijkt me echt geen leuke film xd.

William Fitzsimmons - Goodmorning