ik zoek een fillmmmm wie o wie kan mij daarbij helpennn!!

[b]Het gaat als volgd…

hoofdrolspelers 2 meiden, 2 jongens.
het wordt verteld in 2 verschillende perspectief. Een van de meisjes is erg verliefd op de ene jongen. Ze is gewoon geobsedeerd door hem. Dus maakt ze een plannetje dat ze met zn vieren iets verderop van school in een ondergrondse schuilplaats achtig plek te overnachten. Ze haalt hen ook over. Maar als iedereen aan t slapen is, verstopt ze de sleutel van de ingang zodat ze langer met de jongen waarop ze verliefd is daar kan blijven. De anderen beseffen dat ze er niet meer uit komen en t meisje doet alsof iemand ze van buitenaf heeft opgesloten. Terwijl ze zelf de sleutel verstopt heeft, maar dat weten de anderen niet. En langzamerhand raakt hun eten en drinken ook op. Ze raken helemaal in paniek en t anderen meisje wordt ziek en al. En na paar dramatische dagen besluit t meisje toch de deur stiekem open te doen wanneer iedereen aan t slapen is. Maar dan wordt de jongen waarop ze verliefd is ook plotseling wakker en ziet hij dat zij al die tijd de sleutel had. Hij wordt kwaad en rend achter haar aan de ladder op (ingang is helemaal hoog boven aan de ladder) en de ladder is al helemaal aan t roesten en van ijzer. Dus de jongen is kwaad en rend woedend achter haar aan t ladder op. Maar dan zie je dat hij te zwaar is en de ladder houdt t niet meer dus valt hij op zn rug weer op de grond en komt de scherpe punt van de ladder op de jongen waardoor hij overlijdt. En uiteindelijk moeten ze allemaal aan de politie vertellen wat er allemaal is gebeurd en zit ze bij de politiebureau. Maar ze verteld t allemaal anders zodat zij niet als verdachte wordt gezien. Ze verteld dat een andere jongen hun van buitenaf had opgesloten en dat zij er niks aan konden doen. Maar dat was dus helemaal niet zo. En uiteindelijk wordt ook gezien dat zij de jongen, wie volgens haar hen had opgesloten, in een rivier of iets had geduwd waardoor hij ook is overleden. Dus hij kon natuurlijk niet zeggen hoe t precies zat.

Het is dus zo ongeveer en ik heb m paar jaar terug op tv gezien en wil heeeelll graag weten hoe die heet zodat ik m weer kan bekijken. Vond t echt een goeie film… Kan iemand mij hierbij helpen plzzz!! [/b]

wat bedoelen ze met algemeen topic?? moet ik het daar plaatsen? Ik ben begrijp t niet helemaall:)))

Dat je het daar in kan plaatsen, en niet helemaal een speciaal topic ervoor hoeft te maken.

Toevallig, ik dacht net nog aan deze film toen ik in de bus naar huis zat, haha! De film heet The Hole :slightly_smiling_face:

Dit dus. Dit topic gaat (weer) dicht en je kunt je vraag in het officiele topic stellen.

Dit soort vragen moet je inderdaad stellen in het algemene topic.