Ik zoek een boek

Ik zoek al iets van 2 jaar een boek haha, google wou me niet helpen.
Het gaat over een meisje dat een foto vindt van haar voorouders of of mensen die in dat huis leefden, Er is een meisje dat haar aandacht trekt, Charlotte. Ze vraagt haar oma of ze iets van haar weet, en ze komt erachter (ik weet niet meer hoe…) dat ze een komeet wou zien, maar bang was en dus in een kist ging zitten die op hun zolder staat nu nog. En ze gaat dus in die kist zitten, valt ze inslaap en dan wordt ze wakker, is ze in het verleden en is ze dus die Charlotte. Blablabla, rare dingen, oude dingen, rare mensen. 2 stukjes herinner ik me nog: dat ze een lepel zwaar vond en een ander stukje dat ze bang was en bij haar zusje in bed ging slapen, en haar zusje had een knuffel. En dan komt dus de komeet die dag, gaat ze in die kist zitten op de zolder en gaat ze erin zitten omdat ze bang is voor de komeet en ze krijgt het steeds warmer maar die kist zit op slot, en op het laatst vinden ze haar dood omdat ze geen lucht meer kreeg.

Haha, heel verhaal. Ik hoop dat iemand hem heeft gelezen/weet hoe het heet :slightly_smiling_face:

Ik ben op zoek naar de titel van een boek dat ik heb gelezen toen ik een jaar of twaalf was. Het was een heel vreemd verhaal, maar het einde vond ik zo mooi.

Wat ik mij herinner is dat een meisje niet meewil op vakantie met haar ouders en haar daarom verstopt in haar boomhut, waar ze dan in gaat leven totdat haar ouders terugkomen. Op een dag staat een man met een viool onder de hut en ze worden bevriend. Er zijn ook een soort van slechteriken (ik weet niet meer precies wat ze deden), die hun op een gegeven moment vastbinden in een molen, waar het meisje ontdekt dat zij en de man nooit echt hebben gepraat, maar via telepathie.

Dat is wat ik mij zowat ervan herinner, ik zoek al enkele jaren ernaar maar heb het nog steeds niet gevonden.

De geheimenbewaarder van Gabriëlla Croiset?

Hoi, ik zoek ook een boek! :slightly_smiling_face:
Het gaat over dat bloedbad dat op die High School in 1996 (?) was aangericht in Amerika als ik het goed heb. Het gaat niet over de ramp zelf, maar er zit er een verhaal aan en je leest hoe het vanuit mensen gebeurt als ik het zo goed uitleg haha.
Het boek is ook voor tieners (14/15?) en best dik. Heb het een paar jaar gelezen, maar wil het weer lezen, weet iemand het? :slightly_smiling_face:

Doorgeschoten van Mirjam Mous?

Dat dacht ik ook xd Maar ik wil het wel graag lezen

OMG DANKJE! *andereaccount, ben mn wachtwoord daarvan vergeten*
Wauw ik zoek dit boek al lang en dankjewel :grinning::smiley:

Ja, super! Dankjewel!