Ik zoek een boek

Heey allemaal,

Ik heb op het forum gezocht naar een ik zoek een boek topic, maar kon er geen een vinden en anders is het vast ondergedoken, dus excuses als er al een topic bestaat over dit.

Het boek gaat over dat een meisje verhuist is en dat ze elke zomer een weerwolf ziet die elke keer na de zomer spoorloos verdwenen is dan ontmoet ze een jongen Sam Coyle (als goed is). Ze worden verliefd maar hij verdwijnt elke keer als het warm is. Hij blijkt dus die weerwolf te zijn. Hij verandert in een weerwolf als hij het warm krijgt.

er zijn 3 Delen van dit verhaal weet iemand wat de naam is van deze reeks boeken?

Alvast bedankt!

Liefs x

Maggie Stiefvater

• Shiver
  • Linger
  • Forever

*Google is your best friend*

Ik zoek ook een boek! Ik hoop dat ik dat ook hierbij mag zetten?
Ik heb hem gelezen toen ik 12 was ofzo, het is een kinder boek een C denk ik en was best dik volgensmij voor een kinderboek dan. Het gaat over een meisje die met haar moeder woont op een boot (volgensmij?) En dan heeft ze zwemles en dan verandert er op een gegeven moment iets aan haar, elke keer als ze dan in het water komt wordt ze een zeemeermin. En later bleek dus ook dat haar vader een zeemeerman (ofzo? :d) was en gaat ze die opzoeken volgensmij?

haha het klinkt een beetje vaag maar ik hoop dat iemand weet welk boek ik bedoel? Oh en het is niet van een nederlandse schrijfster dat weet ik wel.

up!

Je kan dit echt gemakkelijk op google vinden. Ik heb op google alleen maar de volgende woorden ingetikt: boek, meisje, zeemeermin, woonboot en huppa! er kwam meteen een match. Het boek Min of meer een Zeemeermin

haha nou ik heb echt al vaak gegoogled met deze woorden maar ik kwam er niet op uit! Maar bedankt! :slightly_smiling_face:

Ik zoek al heel lang een boek wat ik vroeger een paar keer heb gelezen. Ik denk niet dat iemand mij kan helpen aangezien ik me nauwelijks iets meer kan herinneren, maar goed.

Het enige wat ik nog weet is dat de zus van een meisje een balletvoorstelling deed waarin zij bang was voor een soort monster, steeds sprongetjes achteruit maakte, maar daarna uitgleed, haar nek brak en dood was.

Daar gaat een groot deel van het boek over, als ik het goed heb :3

Ik zoek een boek over een meisje/vrouw die heeft kanker, en word kaal.
Ze krijgt een pruik op en bij elke pruik is ze iemand anders ofzo?

iemand een idee ?

voor welke leeftijd is het beok geschreven? dan is het ook al makkelijker om te zoeken

yes heb ik ook gelezen het meisje met de negen pruiken denk ik dat je die bedoelt!

Phoe, ik heb het boek gelezen toen ik een jaar of 11 was, maar toen las ik boeken voor 14, 15+, maar ik denk dat het boek voor ongeveer 12 + is.

Bedankt! :grinning:

wauw wat the fuck voor een boek is dat dan

Oh ik zoek ook een boek. Ik denk dat het voor jonge tieners is, volgensmij heb ik het in de 1e gelezen. Ik weet het niet precies meer, maar het gaat over een land die word geregeerd door een vent die er geen muziek wil hebben. En dan geeft een vader zijn zoon ‘de melodie’ of ‘de rol van de melodie’ ofzo en dan moet hij die beschermen/ergens brengen.Onderweg komt ie een meisje tegen dat hem helpt. Op de voorkant stond volgensmij de jongen op een paard Lekker onduidelijk iemand enig idee?

Ja dat is hem. Hij is van Sophie van der Stap :slightly_smiling_face:

http://www.leesplein.nl/jongerenliteratuurplein/boeken-zoeken

misschien kan je hem hier wel tussen vinden ? :slightly_smiling_face:

Hahaha ja het was nogal een vaag en depressief boek. Maar wel mooi :’)

een fanatasy boek neem ik aan?

Super erg bedankt! :slightly_smiling_face:

Ik denk het wel ja