Ik zoek duo/klein bandje

Hee iedereen!

Mijn naam is Lisa, 18 jaartjes jong en wonend in Noordwijk (Zuid-Holland). Ik ben al jaren opzoek naar een duo of klein bandje dat veel wilt repeteren en in is voor uitdagingen. Ik zing al heel mijn leven eigenlijk maar speel geen instrumenten. Ik heb wel op pianoles gezeten maar ben er niet echt goed in, vandaar dat ik er ook mee ben gestopt. Ik hou van lol maken maar kan ook heel serieus zijn als het om muziek gaat. Bandervaring heb ik niet, maar ben wel in voor een uitdaging. Heb wel is op het podidum gestaan met het kinderkoor, musicals en dansvoorstellingen. Genre pop/rock, maar ik sta ook open voor nieuwe dingen. Voorbeelden in de muziek zijn voor mij Michael Jackson, Bryan Adams, Ed Sheeran, Zara Larsson, Bon Jovi, The Police, Maroon 5, The Script en nog veel meer. Als je geintresseerd bent of vragen hebt reageer dan gerust op dit berichtje of stuur een mail naar lisa_valk@hotmail.com.

Hopelijk tot horens,
Groetjes, Lisa!

ik ben wel geïntresserd, ik zing ook mijn hele leven, speel een klein beetje gitaar en ben bezig met ukelele. ik hou van arctic monkeys, Green Day, Nirvana, Fall Out Boy enzovoort….