Hoihoi!
Ik ben al een tijdje bezig met het zoeken van een goede gezichts primer.
Op internet heb ik allerlei reviews gelezen over color correcting primers en dat leek mij wel een goede optie.
De HD Microperfecting Primer van MUFE leek mij wel goed maar dat heb ik alleen gebaseerd op de reviews van anderen. Ik weet niet zeker of ik rosacea heb maar ik heb iig wel rode vlekken op mijn gezicht, voornamelijk bij mijn kaaklijn en de zijkant van mijn wangen. Veder heb ik een warme ondertoon.
Ik heb een tijdje de groene primer van Smashbox gebruikt maar die vond ik niet heel bijzonder.
Ik weet dus niet zo goed of ik een groene primer moet nemen omdat niet heel mijn gezicht rood is, maar vooral een beetje op mijn wangen.
Verder heb ik ook gelezen dat de gele primer ook goed zijn werk doet en bij sommige zelfs beter oneffenheden ‘dekt’ dan de groene.
Ik zeg niet dat ik perse een color correcting primer wil, want ik kan daar natuurlijk ook een concealer voor gebruiken, en het rode zit niet in heel mijn gezicht.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is allemaal hihi.
Ik zoek dus een goede primer die niet duurder is dan 40 euro (en het liefste ook met een SPF voor in de zomer hihi). Alle opties zijn meer dan welkom!
heel erg bedankt alvast
upje? (:
Ik kan je niet helpen betreft de primer, ik gebruik dat zelf nooit. Maar tegen de rode vlekken kan ik je wel echt een groene concealer aanraden, werkt echt heel erg goed bij mij. Ik gebruik die van de DA, prima ding en niet duur. Paar euro ofzo. Dekt enorm goed, ook tegen sproeten
hihi dankjewel voor de tip! Ik heb ooit de groene concealer van de hema gebruikt maar ik heb het gevoel dat de groene concealer het nog meer laat opvallen ofzo o:
Dus nu gebruik in een lichtgeel achtige concealer waardoor ik het helemaal niet meer zie!
upje hihi
ik gebruik primer van sephora, die bevalt me prima.
gewoon een transparante, wist niet eens dat colorprimers bestonden?
Ik heb een primer van collection 2000 en daar ben ik blij mee (: Maar die is volgens mij niet verkrijgbaar in Nederland.
haha nou boehoe dit komt over alsof het een of andere wereldramp is lol.
Maar ik wist wel dat er colorprimers bestonden anders had ik al niet een tijd die van smashbox gebruikt, maar MUFE heeft iets van 6 kleuren en ik vroeg me gewoon af welke kleur ik dan het beste zou kunnen gebruiken haha.
x
HAHAHAHA, ben jij de perfecte ginger ja o:?
ook heel fijn om te weten
Ik gebruik Revlon Photoready primer, mn make up blijft mooi zitten en ziet er vooral mooi uit op foto’s.
ik gebruik de mousse matte foundation van essence als primer (de kleur was te licht) maar hij is echt super! mn oogschaduw blijft super goed zitten de hele dag!
oh sorry ik had je beginpost niet gelezen
het voldoet niet echt aan je eisen…
maar hij is nogsteeds goed1
Ik heb die van Gosh. Vind ik zelf een goede primer!