ik zoek de naam van een spel (een soort virtual villagers)

Ik heb het 2 jaar geleden welleens gedaan. Het is zegmaar zo’n game wat je een uur kan spelen en als je dan verder wilt moet je het kopen.
Het lijkt heel erg op virtual villagers maar dat is het niet.
Bij virtual villagers blijf je namelijk de hele tijd op hetzelfde landje maar bij dit spel kon je verder op andere delen van het eiland komen.
het waren ook schipbreukelingen en je moest allemaal van die huisjes bouwnen en dat soort dingen.
Wie weet de naam van dit spel? ik kan het nergens meer vinden op internet.

was dat met van die kinderen , en dat je dan ook dingen kon vinden zoals edelstenen enzo?

Oh virtual villagers dat ken ik wel idd :’) Dat was grappig!
Ik heb geen idee wat je bedoelt:O Dat moet ik dan ook maar eens uitproberen zodra je het weet :sunglasses: Dus up :grinning:

Ja dat zou best kunnen! het is best een tijdje geleden dus ik weet het niet meer zo goed maar het kan ook zijn dat je virtual villagers bedoeld. Het lijkt alle2 heel erg op elkaar.
Alleen de poppetjes waren volgens mij iets kleiner en anders dan de poppetjes bij virtual villagers.

Upje, ik hoop zo dat iemand het weet want het was echt een heel leuk spel!

Je hebt, geloof ik, wel nog andere ‘delen’ van die virtual villagers… Misschien was het dat :grinning: ?

totem tribe maybe? het lijkt er teminste wel een beetje op.

neee heb ik al gekeken maar was niet:(

nee het is hem niet Maar het zijn wel dezelfde poppetjes enzo die ik bedoel!
dus het is waarschijnelijk van de zelfde makers!

ik zal even voor je zoeken haha,
was het een spel van Zylom?

Ik weet het echt niet meer.
wat ik nog wel weet ik dat ik op www.spelletjes.nl ergens op had geklikt en toen kwam ik op een site waar je allemaal van die spelletjes kon downloaden. bijv. Wedding dash allemaal zulke spelletjes en daar stond toen ook het spel bij wat ik zocht. Alleen ik kan die site dus ook niet meer vinden.

Up, zou het ook wel willen weten hoor haha!

zylom.com dus.

balen ik kan die spelletjes niet spelen, want hij kan geen tijdelijke bestanden aanmaken, iemand een oplossing toevallig?

Nee het was geen zylom.com dat weet ik zeker.
maar wel zoiets.
ik heb al op zylom gekeken maar kon het niet vinden.

Het was ook zo als je op een nieuw deel van een eiland kwam dan had je meestal weer 2 nieuwe schipbreukelingen gevonden daar. Dus dan werd je groep steeds groter.

aaaah mehn, ik weet wat je bedoelt!
ik heb het spel ook gespeeld
maar ik weet de naam niet meer '-.-
ik zoek wel even

Ja dat is echt een leuk spel he!
upje

Heette het niet iets met strangers of iets wat er op lijkt?
Zoiets schiet me vaag te binnen.

Was het:

-Escape from Paraside?

http://www.flashbangstudios.com/images/escape-from-paradise-button.jpg

Of

-My Tribe

http://www.flashbangstudios.com/images/my-tribe-button.jpg

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!! escape from paradise is het!
SUPERBEDANKT!

Yes yesss joehoeee!
I won :tipping_hand_man: